قیمت بیت کوین روز 23 تیرماه 1401/ رمزارز معروف بالاخره سنت شکنی می کند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت بیت کوین همچنان در کانال 19 هزار دلاری به سر می‌برد و شرایط مساعدی ندارد، اما نظر جالبی درباره رشد قیمتی این رمزارز منتشر شده است. در حال حاضر نرخ بیت کوین با رشد 78 دلاری نسبت به روز قبل در محدوده 19 هزار و 775 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وضعیت بیت کوین طی هفته‌های گذشته چندان خوشایند سرمایه گذاران بازار نبوده و همواره بین کانال 19 هزار و 20 هزار دلاری تغییر کرده است. به گزارش ارز دیجیتال، کارشناسان کوین شیرز بر این اعتقادند که بیت کوین طی دو سال آینده به اوج قیمتی خواهد رسید. کوین شیرز بیان کرده که رکود کنونیف بخش زیادی از پروژه‌های کوچک موجود در صنعت ارزهای دیجیتال را در میان مدت از بین خواهد برد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کارشناسان کوین شیرز بیان کرده‌اند که هنوز روند نزولی بیت کوین متوقف نشده و هنوز جای برای کاهش قیمت بیشتر وجود دارد. ملتم دمایررز، مدیر استراتژی کوین شیرز، اعلام کرده که براساس آمار و اطلاعات موجود بعید است که قیمت این رمزارز به زیر کانال 14 هزار دلاری سقوط کند. براساس پیش بینی‌های دمایررز این شرایط به صورت قطعی تا سال 2024 ادامه خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

بیت کوین از ابتدای سال جاری تاکنون مانند دیگر دارایی‌های ریسک پذیر متحمل کاهش ارزش زیادی شد و ارزش آن حدودا 72 درصد کمتر شده است. در واقع بیت کوین نتوانسته مانند یک پوشش ضدتورمی عمل کند و به همین دلیل به سرعت در مدار نزولی قرار گرفت.

هم اکنون ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به 896.16 میلیارد دلار رسیده است که نسبت به روز گذشته 2.66 درصد کاهش پیدا کرد. هم اکنون بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها است که ارزش آن به 42.81 درصد می‌رسد. البته حجم بازار رمزارزها نسبت به روز قبل 0.13 درصد کمتر شده است.

به راحتی در اوکی اکسچنج به معامله بپردازید

افرادی که مایلند از این شرایط بازار استفاده کنند و در بازار رمزارزها مشغول فعالیت شوند، درگاه اوکی اکسچنج شرایط خوبی را برای آن‌ها فراهم کرده است. افراد به منظور خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها باید در سایت این مجموعه ثبت نام کنند و احراز هویت شوند. این کار به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و سو استفاده‌های احتمالی اتفاق می‌افتد. پروسه احراز هویت در سامانه اوکی اکسچنج چندان پیچیده نیست و در سایت کاری و معمولا کمتر از یک ساعت انجام می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز