قیمت بیت کوین روز 21 تیرماه 1401/ شکست دوباره در بازار رمزارزها

تورهای مسافرتی لحظه آخر

افزایش ارزش دلار سبب شده تا قیمت بیت کوین بار دیگر پایین کانال 20 هزار دلاری قرار بگیرد. امروز قیمت بیت کوین با کاهش 773 دلاری نسبت به روز گذشته در محدوده 19 هزار و 740 دلاری قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین در آستانه انتشار داده‌های قیمتی مصرف کننده آمریکا در روز جاری کم شده و به نظر بار دیگر ریسک پذیری برای این رمزارز کاهش پیدا کرده است. در حال حاضر تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای مقابله با تورم افسار گسیخته باعث کاهش ارزش بیت کوین و دیگر رمزارزها شده است. طی چند سال گذشته میزان سرمایه گذاری در دارایی‌های پرریسک بالا بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پنجم تا هشتم جولای ام ال آی وی پالس  یک نظرسنجی طراحی کرد که 950 سرمایه گذار در آن شرکت داشتند. 60 درصد از سرمایه گذاران شرکت کننده در این نظرسنجی معتقد بودند که احتمال سقوط بیت کوین پایین کانال 10 هزار دلاری بالا است. این گروه بر این باورند که نرخ بیت کوین تا محدوده 30 هزار دلاری پیشروی نخواهد کرد. البته 40 درصد باقی مانده نظر مخالفی داشتند و معتقد بودند که احتمال نرخ بیت کوین زیاد است.

راز آسمان پایتخت

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت اخیر به 53 .73 میلیارد دلار رسید. این مقدار نسبت به روز گذشته 0.13 درصد کاهش داشته است. مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نیز 887.04 میلیارد دلار برآورد شد که این رقم در مقایسه با دیروز 3.19 درصد کمتر بود. هم اکنون بیت کوین صدرنشین بازار رمزارزها است و 42.88 درصد کل این بخش را در اختیار دارد که در مقایسه با روز قبل 0.07 درصد بیشتر شده است.

حجم تمامی سکه‌های پایدار بازار رمزارزها در حال حاضر به 49.29 میلیارد دلار می‌رسد که 91.74 درصد از کل حجم یک شبانه روز بازار ارزهای دیجیتال است.

کارمزد معاملاتی در اوکی اکسچنج چقدر است؟

خرید بیت کوین در چنین شرایطی از دید برخی معامله گران عقلایی است و در صورتی که با دید بلندمدت نگهداری شود، سودده خواهد بود. کاربران ایرانی که می‌خواهند سرمایه خود را به بازار رمزارزها وارد کنند باید به از طریق وبسایت اوکی اکسچنج این کار را انجام دهند. کارمزد معاملاتی این درگاه با سایت‌های دیگر متفاوت است. زمانی که فردی تصمیم به معامله انواع رمزارزها از اوکی اکسچنج می‌گیرد، کارمزد معاملاتی برای وی نشان داده می‌شود. بخشی از این کارمزد معاملاتی به صندوق بیمه این درگاه منتقل می‌شود که برای افزایش امنیت دارایی کاربران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز