قیمت بیت کوین روز 18 تیرماه 1401/ روزهای جهنمی رمزارز معروف به پایان رسید؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بالاخره قیمت بیت کوین بعد از یک هفته پرنوسان به محدوده 20 هزار دلار بازگشت و صعود خوبی داشت. هم اکنون نرخ این ارز دیجیتال نسبت به روز قبل 108 دلار کم شده و به مرز 21 هزار و 677 دلار رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیت کوین، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، بیت کوین نسبت به دوشنبه گذشته 14 درصد رشد نرخ را به ثبت رسانده است. با وجود این جهش زیاد، هنوز تحلیلگران نسبت به ادامه روند صعودی نرخ بیت کوین در بلندمدت تردید دارند. با توجه به رشد قیمتی بیت کوین، کندل هفته جاری این رمزارز نسبت به هفته‌های قبل تفاوت چشمگیری خواهد داشت. در حال حاضر فعالان بازار رمزارز درباره تمهیدات بانک مرکزی آمریکا برای مقابله با تورم افسار گسیخته امیدوار هستند و همین موضوع باعث بهبود نسبی وضعیت بازار رمزارزها شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کارشناسان بینفینکس معتقدند در صورتی که جهش 24 ساعت گذشته بازار ارزهای دیجیتال به افزایش فشار خرید در ماه جاری منجر شود، شرایط بازار جالب‌تر خواهد شد. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته 85.96 میلیارد دلار بود که نسبت به روز قبل 35.38 دلار افزایش داشت. هم اکنون حجم کل در امور غیرمتمرکز 5.81 میلیارد دلار است که 6.76 درصد از کل حجم یک شبانه روز بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

بهترین راه برای آموزش درباره بازار رمزارزها کدام است؟

شرایط کنونی بازار سبب شده تا برخی فعالان به معامله بپردازند. خرید بیت کوین و فروش آن یا هر نوع رمزارز دیگری در ایران با مشکلاتی همراه است. اما کاربران از طریق درگاه اوکی اکسچنج امکان خرید و فروش مناسب انواع رمزارزها را دارند. ضمن اینکه این وبسایت با به روزرسانی اخبار، آموزش‌ها و تحلیل‌ها در بخش بلاگ، بهترین اطلاعات روزانه بازار را به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر سایت اوکی اکسچنج، اخبار در شبکه‌های اجتماعی آن به روزرسانی می‌شود و به راحتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اطلاعات عمومی:

کدام ارز دیجیتال ثبات بیشتری از دیگر رمزارزها دارد؟

تمامی رمزارزهای معتبر دچار نوسان قیمتی می‌شوند و ثبات نرخ ندارند. منتهی تتر استیبل کوین نجات دهنده کاربران از نوسان‌های شدید بازار ارزهای دیجیتال است. این ارز دیجیتال با پشتیبانی دلار آمریکا به دنیا معرفی و عرضه شد و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین بخش دنیای رمزارزها محسوب می‌شود. این رمزارز برای افراد که ریسک پذیر نیستند، بستر مناسبی است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز