قیمت بیت کوین روز 15 تیرماه 1401/ روند بازیابی نرخ رمزارز پایه ادامه پیدا خواهد کرد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به آخرین نرخ معاملاتی روز گذشته 261 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 20 هزار و 116 دلاری رسید. به گفته تحلیلگران فعلا نمی‌توان از بازار انتظار بازیابی داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین در ابتدای هفته جاری مجددا به پایین کانال 19 هزار دلاری بازگشت، اما اواخر ساعات معاملاتی روز گذشته کامبک زد و اکنون بالای محدوده 20 هزار دلاری قرار دارد. با وجود این بازگشت و بهبود وضعیت بیت کوین، تحلیلگران می‌گویند فعلا نمی‌توان درباره بازیابی این رمزارز نظری داد و اظهار نظر در این باره زود است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

الکس کوپتسیکویچ، تحلیلگر ارشد موسسه اف ایکس پرو، رشد جزئی در نرخ ارزهای دیجیتال را به خرید سرمایه گذاران در کف‌های قیمتی نسبت داده، به همین دلیل به صراحت نمی‌توان درباره تداوم رشد قیمتی بیت کوین و بازیابی آن نظر داد. به اعتقاد کوپتسیکویچ، در شرایط کنونی شاهد تنها چند تلاش ضعیف برای بالا بردن قیمت‌ها بودیم و خیلی زود است که از شکسته شدن و پایان روند نزولی حرف بزنیم.

راز آسمان پایتخت

این بدبینی درباره پایان روند نزولی بیت کوین به آینده بازار، بحران‌های اخیر صنعت ارزهای دیجیتال و … باز می‌گردد.

خرید و فروش انواع رمزارزها با کارمزد منصفانه

با توجه به خرید سرمایه گذاران خرد در قیمت‌های کنونی، ممکن است کاربران ایرانی هم به این کار تشویق شوند. خرید بیت کوین یا هر رمزارز دیگری در ایران سختی‌هایی دارد. اما درگاه اوکی اکسچنج شرایط خرید و حتی فروش راحت انواع رمزارزها را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. افرادی که از طریق این بستر ترید دارند با پرداخت کارمزد 2 تا 4 درصد می‌توانند هر نوع تراکنش رمزارزی را داشته باشند. کارمزد 2 درصدی مربوط به سفارش گذار و کارمزد 4 درصدی برای جمع کننده است.

اطلاعات عمومی:

کریپتوکارنسی چیست؟

به بازار مبادله ارزهای دیجیتال کریپتوکارنسی گفته می‌شود؛ بازاری که تمامی رمزارزها مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و دوج کوین و … در آن قابل معامله هستند. هم اکنون صدها ارز دیجیتال به لیست رمزارزهای موجود در کریپتو اضافه شده‌اند که برخی از آن‌ها خیلی زود جایگاه خود را در بین مردم پیدا کردند.

در کل تمامی رمزارزها و توکن‌هایی که براساس تکنولوژی بلاکچین ایجاد شده‌اند در بازار کریپتوکارنسی قابل داد و ستد هستند. این رمزارزها هیچ جلوه فیزیکی ندارند و کاملا آنلاین معامله می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “قیمت بیت کوین روز 15 تیرماه 1401/ روند بازیابی نرخ رمزارز پایه ادامه پیدا خواهد کرد؟

  1. رضوان گفته:

    ما در یک سردرگمی و بلاتکلیفی محض به سر می بریم . روند روبه رشد یا سقوط شیب دار قیمت بیت کوین را اصلا نمی توان پیش بینی کرد و احتمال شکست برای کسی که سرمایه گذاری کلان انجام میده هست.

  2. سياوش گفته:

    واقعا از بين اين همه مجموعه ارز ديجيتال فقط اوكي اكسچنج معتبره
    بعضي مجموعه ها مثل اربيتراژ واقعا كلاهبردارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز