قیمت بیت کوین روز 14 تیرماه 1401/ امکان رشد نرخ رمزارز مشهور تا زمستان!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت بیت کوین در روز جاری با افت 39 دلاری نسبت به روز قبل، در محدوده 19 هزار و 745 دلاری قرار گرفت. اطلاعات جدید درباره بیت کوین بیانگر این است که بیشتر سرمایه گذاران اصلی این بازار پول خود را برای انجام معاملات شورت اختصاص می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس گزارش کوین تلگراف، سرمایه گذاران بزرگی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند، هفته قبل 51.4 میلیون دلار پول را برای محصولاتی اختصاص دادند که به معاملات شورت تعلق داشت. این قبیل معاملات در جهت کاهش قیمت بیت کوین به کار می‌روند. البته آمارها نشان می‌دهد هنوز بخشی از سرمایه گذاران به قصد نگهداری تعداد بیشتری بیت کوین، در قیمت‌های فعلی این رمزارز را خریداری می‌کنند. به گفته برخی کارشناسان، احتمالا استقبال معامله گران از معاملات شورت به تغییر احساسات بازار که ناشی از راه اندازی اولین صندوق بورسی شورت بیت کوین است، بازمی‌گردد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی از فعالان حوزه ارز دیجیتال امیدوارند که قیمت بیت کوین تا پایان سال میلادی جاری اصلاح شود. آن‌ها به پیش بینی‌ها درباره توقف یا اصلاح نرخ دلار اشاره دارند و معتقدند در صورتی که قیمت این ارز کم شود، نرخ انواع رمزارز افزایش پیدا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

چگونه رمزارز موردنظرمان را معامله کنیم؟

با توجه به این پیش بینی‌ها، خرید بیت کوین یا هر رمزارز دیگری می‌تواند به صرفه باشد. کاربران ایرانی با مراجعه به درگاه اوکی اکسچنج و کلیک روی گزینه خرید و فروش ارز دیجیتال، امکان مبادله هر نوع رمزارزی را دارند. با انتخاب هر آیکونی در این بخش، حجم معاملات روزانه و بازار، ریت تبادل و محاسبه رمزارز انتخابی با نرخ تتر نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب و با این اطلاعات، کاربران به راحتی می‌توانند وضعیت بازار رمزارز انتخابی خود را تحلیل کرده و به خرید و فروش اقدام کنند.

اطلاعات عمومی:

هودل کردن به چه معناست؟

هودل کردن به معنای خرید رمزارزها و نگهداری آن‌ها با هدف کسب سود در بلندمدت است. این روش ساده‌ترین نوع معامله بلندمدت رمزارزها محسوب می‌شود، البته گروهی معتقدند که نمی‌توان آن را یک نوع خرید و فروش رمزارز به حساب آورد. افرادی که این روز معامله رمزارزها را انتخاب کرده‌اند نباید در هنگام کاهش قیمت مقطعی هیجان زده شوند و سرمایه خود را به فروش برسانند. البته سرمایه گذاران باید در زمان مناسب رمزارز خود را تبدیل به پول کرده و نباید طمع کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز