قیمت بیت کوین امروز 12 تیرماه 1401/ احتمال ریزش نرخ رمزارز پایه قوت گرفت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 149 دلار کم شد و به مرز 19 هزار و 81 دلاری رسید. آمار و اطلاعات برخی از شاخص‌ها بیانگر این است که بیت کوین به کف قیمتی خود نزدیک شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، شاخص ام وی آر وی زد اسکوئر، یکی از شاخص‌هایی است که کف و اوج قیمتی بیت کوین را مشخص می‌کند. این شاخص در گذشته میزان دقت خود را در تعیین کف و سقف قیمتی بیت کوین ثابت کرده است. بررسی‌های پلتفرم لوک‌این‌تو بیت کوین نشان دهنده این است که شاخص ام وی آر وی زد اسکوئر همواره توانسته کف‌ها و سقف‌های قیمتی را با دقت زمانی دو هفته پیش بینی کند. شاخص مذکور نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین در محدوده جدید به کف خود نزدیک شده اما هنوز کاملا به آن نرسیده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بر اساس اطلاعات این شاخص، نرخ بیت کوین باید اندکی کمتر شود تا بتواند به کف روند بلندمدت خود برسد. هم اکنون سوال بیشتر فعالان و سرمایه گذاران بازار به شکسته شدن کف قیمتی 17 هزار و 600 دلاری برمی‌گردد. البته موضوع زمان وقوع کاهش قیمتی بیت کوین نیز مطرح است. کارشناسان با تکیه بر این داده‌ها و اطلاعات بازار بیان می‌کنند که امکان سقوط بیش از پیش بیت کوین به راحتی وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

اوکی اکسچنج تریدر چه کاربردی دارد؟

این کاهش قیمتی بیت کوین برای برخی معامله گران سیگنال قوی خرید محسوب می‌شود. اگر فردی در ایران قصد خرید بیت کوین یا فروش آن را داشته باشد بستری مثل اوکی اکسچنج تریدر برای وی مناسب است. معامله گران ایرانی با استفاده از اوکی اکسچنج تریدر با دیگر خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال امکان معامله دارند. این پلتفرم به شکل واسطه میان خریدار و فروشنده ظاهر شده و باعث راحتی روند معامله رمزارزها می‌شود.

اطلاعات عمومی:

میزان استفاده اتریوم بیشتر است یا بیت کوین؟

بیت کوین و اتریوم هر دو از رمزارزهای شناخته شده و پرکاربرد بازار هستند که برای مسائل گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما براساس اطلاعات موجود، هم اکنون اتریوم بیشتر از بیت کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد و توسعه دهندگان بیشتری روی آن کار می‌کنند. اطلاعات نشان می‌دهد سهم کلی بازار ادعا شده توسط بیت کوین کاهش پیدا کرده، زیرا قیمت اتریوم نسبت به دیگر رمزارزها رشد بیشتری داشته است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز