قیمت بیت کوین روز 9 تیر 1401/ رکود جدید رمزارز معروف آغاز شد؟

لست سکند

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته مجددا 150 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 19 هزار و 942 دلاری رسید. همانطور که قبلا برخی کارشناسان پیش بینی کرده بودند، بیت کوین به علت دور از دسترس بودن سطح حمایت کلیدی، رکود نزولی جدیدی را پیش گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از کوین تلگراف، اجماع عمومی برای پایین‌ترین قیمت واقعی روی منطقه 14 هزار تا 16 هزار دلاری متمرکز است. البته درباره 11 هزار دلاری شدن بیت کوین نیز پیش بینی‌های صورت گرفته که به رکورد کاهشی اخیر برمی‌گردد. روز گذشته قبل از نزول مجدد بیت کوین، اکثر نمادهای بازار رمزارزها منفی شدند. بیشترین افت قیمتی روز گذشته مربوط به یوانی سواپ و پالیگان بود که 7 درصد ارزش خود را از دست دادند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به غیر از این دو رمزارز، آوالانچ، مونرو، دوج کوین و شیبا هم به کاهش قیمتی دچار شدند. اتریوم روز گذشته کاهش کمتر از یک درصد را تجربه کرد. تعداد زیادی از نمادها هم با کاهش 3 یا 4 درصدی همراه بودند. البته برخی رمزارزها وضعیت مساعدی داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به ایپ کوین، تزوس و فلو اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

راهکاری سریع برای حضور کاربران ایرانی در بازار رمزارزها

شرایط بازار به گونه‌ای است که برخی فعالان این کاهش قیمتی را یک فرصت تلقی کرده و مدام در حال ذخیره یا معامله رمزارزها هستند. کاربران شبکه رمزارزها که در ایران زندگی می‌کنند با استفاده از درگاه اوکی اکسچنج امکان خرید و فروش انواع ارز دیجیتال را دارند. اگر ایرانی‌ها قصد خرید بیت کوین را داشته باشند، به راحتی با مراجعه به این وبسایت و واریز پول، می‌توانند مقدار مورد نیاز از این رمزارز را خریداری کنند.

اطلاعات عمومی:

قبل از ورود به بازار رمزارزها باید به چه نکاتی توجه کرد؟

مسائل مختلفی اعم از وضعیت بازار سهام، شرایط اقتصادی کشورها، ارزش پول‌های فیات و … روی بازار رمزارزها و قیمت انواع ارز دیجیتال موثر است. اما قدرت زیاد رسانه و خبر تاثیر بسیار زیادی روی بازار رمزارزها دارد. به دلیل قدرت بسیار زیاد رسانه و سرعت بالای انتقال اخبار جدید، هرگونه خبر و گزارشی درباره این بازار بر قیمت رمزارزها تاثیر خواهد گذاشت. به همین دلیل فعالان بازار رمزارزها همواره به سرمایه گذاران توصیه می‌کنند که قبل از ورود به این بخش اخبار انواع ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز