قیمت بیت کوین روز 11 تیر ماه 1401/ ثبت بیشترین کاهش نرخ در یک ماه اخیر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت بیت کوین این هفته را پایین کانال 20 هزار دلاری آغاز کرد. هم اکنون نرخ این رمزارز با افت 198 دلاری نسبت به روز قبل در محدوده 19 هزار و 139 دلاری قرار دارد. این ارز دیجیتال طی 30 روز اخیر، 37 درصد نزول قیمتی را تجربه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین امروز در یک ماهه گذشته بدترین عملکرد ماهانه را به ثبت رساند و سقوط اساسی را تجربه کرد. طبق اطلاعات موجود، این عملکرد بیت کوین در یک ماه گذشته، از کل عملکردهای ماهانه سال 2011 تاکنون بدتر بوده است. به نظر کارشناسان، این قبیل مشکلات عموما به مشکلات و تحولات اقتصادی کلان در سطح جهانی بازمی‌گردد. این قبیل مشکلات سرمایه گذاران ریسک گریزتر از قبل کرده و مسائل کنونی را به وجود آورده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

شرایط وخیم بازار بیت کوین به دیگر رمزارزها نیز سرایت کرده و باعث ریزش قیمتی آن‌ها هم شده است. براساس آخرین اخبار، اتریوم هم شرایط بدی را پشت سر گذاشت و ریزش قیمتی یک ماهه اخیر آن به 45 درصد رسید. در مجموع از ابتدای سال میلادی جاری اواع بازارهای مالی شرایط خوبی را پشت نگذاشتند و قاعدتا رمزارزها نیز از این امر مستثنی نبودند. به گفته جف دورمن، مدیر ارشد بخش سرمایه گذاری موسسه آرکا فرندز، سه ماهه گذشته یکی از بدترین فصل‌های ثبت شده در تاریخ برای کلیه بازارهای مالی بود.

راز آسمان پایتخت

حداقل مبلغ خرید و فروش انواع رمزارزها چقدر است؟

خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها با این کاهش قیمت، برای برخی از فعالان این حوزه یک فرصت تلقی می‌شود. وبسایت اوکی اکسچنج یک درگاه فعال برای معامله انواع رمرارزها است که کاربران ایرانی به راحتی امکان استفاده از آن را دارند. حداقل مبلغ خرید و فروش از این سایت با توجه به محدودیت‌های وبسایت‌های خارجی در زمان ارسال یا تبدیل انواع کوین، معادل تقریبی 20 دلار به ریال است.

اطلاعات عمومی:

آیا خرید یک کوین به طور کامل ضروری است؟

خیر، حتما لازم نیست یک کوین کامل بخرید. به عنوان مثال بیت کوین تا هشت عدد اعشار قابل تقسیم و به صورت جزئی هم قابل خریداری است. اشخاص تازه وارد در بازار می‌توانند به اندازه 10 دلار از بیت کوین را خریداری کرده و با آن انواع معاملات رمزارزها را انجام دهند یا پرداخت الکترونیکی داشته باشند. البته هنگام خرید این رمزارزها باید قوانین هر کشور را نیز در نظر داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز