قیمت بیت کوین روز 13 تیرماه 1401/ پیش بینی جدید درباره کف قیمتی رمزارز مشهور

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت بیت کوین هنوز در کانال 19 هزار دلاری است و با کاهش 0.84 درصدی نسبت به دیروز در محدوده 19 هزار و 454 دلار قرار دارد. کارشناسان بازار رمزارزها نظرات مختلفی درباره ادامه سقوط بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال پرمخاطب بازار دارند. هم اکنون ارزش بازار جهانی رمزارزها با 0.63 درصد کاهش نسبت به دیروز به محدوده 865.01 میلیارد دلار رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیت کوین، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ارز دیجیتال، یکی از تحلیلگران بازار رمزارز به نام کاپو، تاکنون نظرات مختلفی درباره روند قیمتی بیت کوین و دیگر رمزارزها ارائه داده که تقریبا تمامی آن‌ها درست است. او هفته اول فروردین ماه، زمانی که نرخ بیت کوین در محدوده 44 هزار و 500 دلاری قرار داشت، ریزش قیمتی این رمزارز را تا کانال 21 هزار دلاری پیش بینی کرده بود. این اتفاق در اردیبهشت ماه رقم خورد. اخیرا کاپو اهداف قیمتی مورد انتظار خود را برای بیت کوین، اتریوم، سولانا و کاردانو به روز رسانی کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر  تحلیلگر، بیت کوین در محدوده 15 هزار و 800 تا 16 هزار و 200 دلاری نوسان پیدا خواهد کرد و از این کم‌تر نخواهد شد. قیمت اتریوم بین 650 تا 750 دلار خواهد بود. سولانا نیز در محدوده 18 تا 20 دلار نوسان خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

بهترین بستر معاملاتی رمزارزها برای کاربران ایرانی

برخی از سرمایه گذاران نسبت به آینده بیت کوین و دیگر رمزارزها خوش بین هستند. آن‌ها شرایط کنونی را بهترین موقعیت برای خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال مختلف می‌دانند. کشورهایی مثل ایران برای خرید و فروش رمزارز محدودیت دارند. البته این محدودیت‌ها برای کاربران ایرانی با به کارگیری درگاهی مثل اوکی اکسچنج از بین می‌رود. کاربران با ثبت نام در این درگاه امکان معامله انواع رمزارزها بدون هیچ دردسری خواهند داشت. افراد با ثبت نام در اوکی اکسچنج می‌توانند بعد از خرید هر رمزارزی، آن‌ها را در کیف پولشان ذخیره کنند.

اطلاعات عمومی:

سرمایه گذاری در بازار رمزارزها برای چه افرادی مناسب‌تر است؟

بازار رمزارزها با انواع ارزهای دیجیتال یک بستر پرتلاطم و نوسان است که هر فردی امکان ورود به آن را دارد اما برای همه اشخاص مناسب نیست. در واقع افرادی برای این بازار مناسب هستند که متخصص و ریسک پذیر باشند. به همین دلیل اشخاصی که برای دوران بازنشستگی و  با هدف کسب سود مطلق به این حوزه وارد می‌شوند، احتمالا با شکست مواجه خواهند شد. کارشناسان همواره به افراد غیرمتخصص توصیه می‌کنند تا درباره بازار رمزارز و نحوه عملکرد آن اطلاعات به دست آورند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز