قیمت بیت کوین روز 20 تیرماه 1401/ انتظار برای بهترین سود هفتگی رمزارز معروف

قیمت بیت کوین در روز جاری با کاهش 260 دلاری نسبت به روز قبل در محدوده 20 هزار و 552 دلاری قرار گرفت. با وجود کاهش دوباره قیمت بیت کوین، معامله گران و فعالان بازار رمزارز منتظر بهترین سود هفتگی این ارز دیجیتال در سه ماه گذشته هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز عملکرد قیمت بیت کوین تقریبا به بزرگ‌ترین پیشرفت قیمتی خود از ماه مارس نزدیک شده، اما ممکن است از این رشد قابل توجه عقب نشینی کند. داده‌های بیانگر این است که بیت کوین برخی از سودهای خود را نسبت به اوایل هفته کم کرده اما همواره به دنبال بهترین سود هفتگی خود از ماه مارس تاکنون است. با توجه به افزایش امیدواری‌ها درباره رشد قیمتی بیت کوین، امکان افزایش فروش این رمزارز در روزهای آتی وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم اکنون حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در یک شبانه روز اخیر 0.97 درصد کم شده و به مرز 54.18 میلیارد دلار رسیده است. حجم تمام کوین‌های پایدار نیز 48.82 میلیارد دلار است که 90.10 درصد از کل حجم 24 ساعت اخیر بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد. در حال حاضر بیشتر حجم بازار در اختیار بیت کوین قرار دارد که به 42.83 درصد از کل بازار رمزارزها می‌رسد.

آریاک سفر

کدام رمزارزها برای خرید مناسب هستند؟

با توجه به این موضوع و تمایل جمع معامله گران برای خرید بیت کوین احتمالا بازار فروش این رمزارز داغ شود. کاربران ایرانی به منظور بهره گیری از این فرصت و داشتن یک سرمایه گذاری مطمئن، باید از طریق درگاه‌های مطمئنی اقدامات لازم را انجام دهند. اوکی اکسچنج یکی از این درگاه‌ها محسوب می‌شود که افراد از طریق آن امکان خرید و فروش هر نوع رمزارزی را دارند. اخیرا این درگاه مطالبی درباره پنج رمزارز حساس بازار منتشر کرده که مطالعه آن به معامله گران بازار کمک زیادی خواهد کرد تا رمزارز مناسب را خریداری کنند.

اطلاعات عمومی:

چگونه در بازار رمزارزها موفق باشیم؟

برای موفقیت در حوزه ارزهای دیجیتال، نکات مختلفی را باید رعایت کرد. اما یکی از نکات قابل توجه استفاده از راهبرد میانگین قیمت دلاری یا همان دی سی آ است. اهل فن به کاربران توصیه می‌کنند از هر رمزارزی که دوست دارند به مقدار مشخص و در فواصل زمانی منظم خرید کنند. در صورتی که کاربران هنگام خرید انواع رمزارزها دید بلندمدت داشته باشند، با استفاده از راهبرد میانگین قیمت، در نوسانات کوتاه مدت تحت فشار نخواهند بود و آن را در سبد خرید خود برای زمان طولانی نگهداری خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز