قیمت بیت کوین روز 22 تیرماه 1401/ بازار هنوز به کف قیمتی نرسیده است!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیت کوین در کانال قیمتی 19 هزار دلاری باقی مانده و این مسئله گمانه زنی‌ها را درباره کاهش بیشنر این رمزارز تقویت می‌کند. در حال حاضر قیمت بیت کوین با رشد 327 دلاری نسبت به روز گذشته در محدوده 19 هزار و 751 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، اکثر تحلیلگران بازار رمزارز بر این باورند که زیان تحقق نیافته بعضی از سرمایه گذاران بیت کوین هنوز به اندازه‌ای نرسیده که بتوان گفت این رمزارز در کف قیمتی خود قرار دارد. طی چند هفته اخیر بیت کوین در بین سرمایه گذاران خرد و ماینرها تسلیم شد و اکنون این ارز دیجیتال در حال انتقال از فعالان ضعیف بازار به فعالان قدرتمند است. این شرایط به نوعی بیانگر نزدیک شدن نرخ بیت کوین به کف قیمتی بوده اما به نظر این موضوع به طور کامل اتفاق نیفتاده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

البته داده‌های پلتفرم تحلیلی گلسنود که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد بیت کوین به کف قیمتی خود نزدیک شده است.

راز آسمان پایتخت

بر اساس تحلیل‌های گلسنود، مشخصه‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد بازار به مرحله جدیدی از روند نزولی خود دست پیدا کرده است. اما این به معنای پایان روند نزولی در این مرحله نیست. در واقع سرمایه گذاران باید آگاه باشند که احتمالا قیمت ارزهای دیجیتال بیش از پیش کاهش پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال 872.11 میلیارد دلار برآورد می‌شود. این رقم نسبت به روز گذشته 1.99 درصد کمتر شده است. هنوز بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها است و 42.72 درصد از کل حجم بازار را در اختیار دارد. البته این میزان نیز در مقایسه با دیروز 0.19 درصد کاهش پیدا کرده است.

مجموعه کارآمد برای معامله انواع رمزارزها در ایران

همانطور که قبلا بیان شده، هنوز برخی معامله گران به خرید بیت کوین مشغول هستند و با استناد به شرایط بازار و سوابق تاریخی، خرید این رمزارز را پرسود تلقی می‌کنند. اما کاربران ایرانی به راحتی معامله گران خارجی امکان خرید و فروش رمزارزها را ندارند. البته درگاه اوکی اکسچنج این شرایط را برای کاربران ایرانی فراهم کرده تا مانند معامله گران خارجی انواع رمزارزها را معامله کنند. این درگاه پنج سال سابقه کاری در بازار رمزارزها را دارد و بالغ بر یک میلیون ایرانی در سراسر کشور از خدمات آن بهره می‌برند. ضمنا بیشتر از 70 پشتیبان آنلاین این وبسایت بلافاصله به سوالات و مشکلات مشتریان پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز