قیمت بیت کوین روز 3 مرداد 1401/ تکرار چند باره جریان کاهشی پادشاه رمزارزها

نرخ بیت کوین کاملا در یک دور باطل قرار گرفته و جریان صعود آن به کانال 22 هزار دلاری و سپس سقوط مدوام آن چندین مرتبه تکرار شده است. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 814 دلار کم شده و در محدوده 21 هزار و 967 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی تحلیلگران معتقدند در حال حاضر نمودار بیت کوین به کف کانال نزولی نزدیک شده است. به دلیل این حمایت داینامیک، احتمالا شاهد تشکیل کندل‌های سبز در دوره زمانی کوتاه مدت باشیم. براساس اطلاعات موجود، سفارشات خرید بیت کوین بیشتر در محدوده 19 هزار تا 20 هزار دلاری قرار گرفته‌اند. ثبت سفارش برای فروش در مرزهای 23 هزار و 300 تا 23 هزار و 500 دلاری قرار دارد. در صورتی که بار دیگر نرخ بیت کوین صعودی شود، احتمالا محدوده قیمت‌های مذکور برای فروش به عنوان یک مقاومت برای بیت کوین عمل خواهند کرد. به نظر در صورت بروز این اتفاق بار دیگر نرخ بیت کوین متوقف و حتی کاهشی خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

وضعیت دیگر رمزارزها؛ اتریوم از همه جلو زد

اتریوم پدیده این روزهای بازار رمزارزها است که در نزدیکی سطح هزار و 500 دلاری معامله می‌شود. در صورتی که نرخ این رمزارز کاهشی شود، قوی‌ترین حمایت آن مرز هزار و 476 دلاری است. برخی معتقدند این ارز دیجیتال سطح قیمتی مذکور را از دست می‌دهد و مانند دیگر آلت کوین‌ها در محدوده منفی قرار می‌گیرد.

تعدادی از کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند هنوز امکان کاهش قیمتی تمامی ارزهای دیجیتال وجود دارد و به همین دلیل بهتر است سرمایه گذاران برای خرید دست نگه دارند. زیرا احتمالا قیمت‌های پایین‌تری برای رمزارزهای مختلف بازار وجود خواهد داشت و در آن صورت خرید به صرفه خواهد بود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز