قیمت بیت کوین روز 11 مردادماه 1401/ در بازار رمزارزها ورق برگشت؟

بیت کوین باز هم در کانال 23 هزار دلاری شکست خورد و به سمت مرزهای پایین‌تر حرکت کرده است. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 177 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده 22 هزار و 806 دلار قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا گلسنود گزارش داده که موجودی بیت کوین صرافی‌های رمزارزها به شدت کاهش پیدا کرده است. بر اساس سوابق تاریخی هر زمانی چنین اتفاقی رخ داد، قیمت بیت کوین رشد پیدا کرد. اکنون قیمت بیت کوین با نرخ‌های پایینی که تجربه کرده فاصله زیادی دارد و به نظر هنوز معامله گران این بخش نسبت به ادامه رشد قیمتی امیدوار هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

روز گذشته خبر راه اندازی اولین دهکده بیت کوین در هندوراس، سانتا لوسیا، منتشر شد و کسب و کارها برای رونق گردشگری در منطقه مذکور، از این رمزارز استفاده کردند. به گفته کارلوس لئوناردو پاگوادا ولاسکز، بنیانگذار بلاکچین هندوراس و نماینده انجمن کاربران ارزهای دیجیتال آمریکای مرکزی، حدود 60 کسب و کار با پروژه دهکده بیت کوین مشغول به فعالیت شدند. مشتریان در این دهکده می‌توانند برای پرداخت وجه کالاهای مورد نیازشان از بیت کوین استفاده کنند. در این شیوه، بیت کوین به صرافی کوینکاکس انتقال پیدا می‌کند و چیزی به صورت مستقیم عاید شخص مقابل نمی‌شود. صرافی بعد از دریافت بیت کوین بلافاصله آن را با واحد پول هندوراس معادل سازی می‌کند و برای صاحبان کسب و کار می‌فرستد. علت این کار جلوگیری صاحبان کسب و کارها از نوسان‌های قیمتی است.

آریاک سفر

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 3.54 درصد کمتر شده و به مرز 1.05 تریلیون دلار رسیده است. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نیز طی شبانه روز گذشته با رشد 3.25 درصدی مواجه شده و در محدوده 74.09 میلیارد دلاری قرار دارد. هم اکنون 41.56 درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین است.

تبادل سریع و بی‌واسطه رمزارزها با اوکی اکسچنج

کاربران ایرانی با گسترش استفاده از بیت کوین به ورود در بازار این رمزارز علاقه نشان می‌دهند. در حال حاضر خرید و فروش بیت کوین باید از طریق درگاه مطمئن انجام شود. اوکی اکسچنج تمامی شرایط امنیتی و بستر لازم برای معامله انواع رمزارز را فراهم کرده و کاربران ایرانی به راحتی امکان استفاده از آن را دارند. ضمنا این درگاه امکان تبادل سریع را دارد که کاربر به صورت مستقیم با خود سایت وارد معامله می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز