قیمت بیت کوین روز 13 مردادماه 1401/ معامله گران چشم انتظار ادامه رشد قیمتی هستند

لست سکند

بیت کوین در مقابله با دیروز کاهش قیمتی داشته اما هنوز از کانال 23 هزار دلاری عقب نشینی نکرده است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 434 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده 23 هزار و 20 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با افت قیمتی که در ماه مه و ژوئن اتفاق افتاد، تعداد آدرس‌هایی که بالغ بر یک بیت کوین را در خود جای داده‌اند، افزایش پیدا کرد. افت قبلی قیمتی بیت کوین باعث شد تا سرمایه گذاران خرد فرصت مناسبی برای خرید بیت کوین داشته باشند و حداقل یک واحد کامل از آن را خریداری و نگهداری کنند. اطلاعات نشان می‌دهد کیف پول‌های عمده که بیت کوین‌های زیادی را نگهداری کردند در طول همین مدت کاهشی شده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در حال حاضر بیت کوین نسبت به ماه قبل رشد خوبی داشته و اکنون معامله گران درباره ادامه رشد قیمتی این رمزارز امیدوار هستند. اخیرا وبسایت نیوز بی تی سی در تحلیل جدید خود از بیت کوین بیان کرده، در صورتی که این رمزارز به رشد قیمتی ادامه دهد و وارد کانال 24 هزار دلاری شود، مسیر صعود برای آن هموارتر خواهد شد. اما در صورتی که نرخ این ارز دیجیتال کاهشی شود و از مرز 22 هزار و 210 تومان پایین‌تر برود، زمینه برای افت بیشتر آن فراهم خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 3 درصدی نسبت به روز گذشته در محدوده 1.08 تریلیون دلاری قرار دارد. در حال حاضر ارزش معاملات این بازار تغییر خاصی نداشته و در همان محدوده 76 میلیارد دلاری است. طی 24 ساعت اخیر ارزش معاملات دیفای رمزارزها حدود 6 میلیارد دلار بود.

چگونه با ریال معامله رمزارزی داشته باشیم؟

افرادی که به بازار رمزارزها علاقمند هستند و به خرید و فروش بیت کوین تمایل دارند، می‌توانند به درگاه اوکی اکسچنج مراجعه کنند. کاربران از طریق این درگاه امکان خرید و فروش بیت کوین و تعداد زیادی رمزارز دیگر را نیز خواهند داشت. افراد از طریق این سایت امکان ثبت معاملات با ریال دارند. البته این امکان فقط برای رمزارز تتر فعال است و افراد از طریق این ارز دیجیتال می‌توانند مبادله داشته باشند. در واقع کاربران برای خرید هر رمزارز باید تتر داشته باشند تا بتوانند معامله کنند. همچنین در ازای فروش هر تعداد از رمزارز خود، تتر دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز