قیمت بیت کوین امروز 29 فروردین 1401 / سقوط آزاد ارز دیجیتال معروف

قیمت بیت کوین در روز جاری سقوط نسبتا شدیدی را تجربه کرد و به کانال 30 هزار دلاری بازگشت. در حال حاضر قیمت هر واحد بیت کوین به 39 هزار و 17 دلار رسیده و نسبت به دیروز هزار و 131 دلار کاهش قیمت داشته است. اما با وجود این افت نرخ، برخی کارشناسان معتقدند که نرخ بیت کوین در آستانه بهبود قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، بعضی از طرفداران و کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند که اکنون نرخ بیت کوین در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند از افت قیمت بهبود پیدا کند و مجددا صعودی شود. دلیل عمده این موضوع هم به خرید کیف پول دارایی توسط سرمایه گذاران بزرگ بازمی‌گردد. طبق پیش بینی تحلیلگران امکان 47 هزار دلاری شدن بیت کوین در روند صعود قیمتی آینده آن وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

تحلیل شرکت گلسنود درباره قیمت بیت کوین

اما از طرفی بعضی معتقدند که نرخ بیت کوین نزول بیشتر خواهد داشت. اخیرا شرکت تحلیلی گلسنود به معامله گران بیت کوین هشدار داده که شرایط عوامل اقتصادی کنونی نشان دهنده شروع یک سقوط بزرگ برای این رمزارز است. این شرکت تحلیلی به روند خروج سرمایه از بیت کوین هم اشاره می‌کند. طبق اطلاعات این شرکت تحلیلی، در هفته گذشته بیشتر از 100 میلیون دلار از بازار ارزهای دیجیتال خارج شده است. اما در این میان بیت کوین بیشترین حجم خروج سرمایه را ثبت کرد.

یان آلمان، هم بنیانگذار گلسنود، بیان کرده که سرمایه گذاران بیت کوین همچنان دارایی‌های خود را از صرافی‌ها خارج می‌کنند. هم اکنون این خروج دارایی به رقمی تاریخی دست پیدا کرده است. البته مجموع این اطلاعات نشان دهنده این است که احتمالا بیت کوین در حال نزدیک شدن به کف قیمتی خود بوده و نرخ آن از مقدار کنونی کمتر نخواهد شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز