قیمت اتریوم روز 12 شهریور 1401/ شرایط دومین رمزارز برتر دنیا تا دو هفته دیگر

اتریوم امروز در مدار صعودی قرار گرفت و اندکی به مرز هزار و 600 دلاری نزدیک شد. در حال حاضر قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 0.75 درصد بیشتر شده و در محدوده هزار و 565 دلاری قرار دارد. نرخ اتریوم طی یک هفته اخیر در محدوده سبز رنگ قرار گرفت و 6 درصد رشد را به ثبت رساند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اکنون براساس تحلیل فیبوناچی، اتریوم برای ادامه رشد قیمتی باید مقاومت هزار و 578 دلاری را پشت سر بگذارد که هنوز از این نرخ فاصله زیادی دارد. به اعتقاد یکی از تحلیلگران تحقیقات سرمایه گذاری در صرافی مشتقات رمزارز بیت مکس، احتمالا مرج اتریوم، ییلد استیک را افزایش خواهد داد. استکینگ به معنای سازوکاری است که از الگوریتم اجماع گواه اثبات سهام در شبکه بلاکچین نشات گرفته، بنابراین بهترین معادل فارسی برای ییلد استیک همان سپرده گذاری است. دلیل عمده ییلد استیک بعد از مرج نیز این است که بخشی از هزینه کارمزد به سپرده گذاران اعطا خواهد شد. این موضوع کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری اتریوم را به مراتب جذاب‌تر خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس انتظارات و پیش بینی‌های مختلف تا دو هفته دیگر مرج انجام خواهد شد. اخیرا ایتن بوچمن، بنیانگذار کاسموس، این رویداد را به عنوان اتفاقی بزرگ در صنعت رمزارزها توصیف کرده است.

آریاک سفر

کایل مک‌دونالد، محقق مستقل در حوزه ارزهای دیجیتال، بیان کرده به این دلیل که بیت کوین بعد از به روز رسانی اتریوم دیگر تنها بلاکچین بزرگ مبتنی بر اثبات کار خواهد بود، احتمالا زیر ذره بین مقام‌های قانونی قرار خواهد گرفت و در نتیجه نرخ آن هم با کاهش مواجه خواهد شد.

امکانات ویژه سایت کیف پول من

افرادی که ایران ساکن هستند و تمایل به آگاهی از نرخ اتریوم ، بیت کوین و … دارند می‌‌توانند با مراجعه به سایت کیف پول من، از نرخ هر روزه این رمزارزها آگاه شوند. کیف پول من یک سایت تراز اول در حوزه رمزارزها است که اطلاعات مختلفی از ارزهای دیجیتال مهم و روز بازار را در اختیار کاربران می‌گذارد. ضمنا این وبسایت اخیرا شرایطی را فراهم کرده تا امکان خرید آنلاین برخی محصولات پرمتقاضی را با ارزهای دیجیتال داشته باشند. خرید بلیط هواپیما و خودرو از جمله این محصولات است که از طریق وبسایت کیف پول من قابل انجام خواهد بود. لازم به ذکر است که کاربران این سایت برای نگهداری رمزارزها در کیف پول خود، کارمزدی پرداخت نمی‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز