قیمت اتریوم روز 10 شهریور 1401/ توجه معامله گران به مرج دومین رمزارز برتر بازار

اتریوم در روز جاری کاهشی شد و مجددا از محدوده هزار و 600 دلاری برگشت. در حال حاضر نرخ اتریوم نسبت به روز گذشته 32 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده هزار و 548 دلاری قرار دارد. عملکرد قیمت اتریوم طی یک ماه گذشته نشان می‌دهد که ارزش این رمزارز 4.79 درصد افت داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس سطح حمایت اولیه کلاسیک، در حال حاضر اتریوم حمایت هزار و 531 دلاری را دارد و در صورتی که این سطح را بشکند، امکان کاهش قیمتی بیشتر آن فراهم خواهد شد. برخی داده‌ها و آمارها نشان می‌دهد هش ریت اتریوم کلاسیک رشد چشم گیری پیدا کرده است. بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط گایاتری دومال، محقق بیت ویزلن وست، از ماه ژوئن هش ریت اتریوم کلاسیک رشد 83 درصدی داشته، اما اکنون قبل از مرج یا ادغام، در مسیر نزولی قرار دارد. بنا بر آخرین گزارش‌ها، هش ریت اتریوم در روزهای نزدیک به مرج 11 درصد افت کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

این روزها اخبار مرج اتریوم در صدر خبرهای بازار ارز دیجیتال قرار دارد. برخی معتقدند مرج اتریوم مهم‌ترین ارتقا در تاریخ صنعت نوپای بلاکچین محسوب می‌شود. هر هفته اطلاعات جدیدی از روند توسعه اتریوم منتشر می‌شود که هیجان و سوالات زیادی را برای کاربران ایجاد می‌کند. به همین دلیل اکنون به شدت همه انتظارات نسبت به این موضوع معطوف شده که قرار است در میانه ماه سپتامبر رخ دهد. برخی نسبت به این مرج خوش بین هستند و گروهی دیگر هم درباره این اتفاق ابراز ناامیدی کرده‌اند.

کیف پول من چه قابلیت‌هایی دارد؟

کاربران ایرانی که با تخصص لازم می‌خواهند نسبت به خرید اتریوم یا دیگر رمزارزها اقدام کنند، سایت کیف پول من بستر مناسب را برای آن‌ها فراهم آورده است. این وبسایت هر روزه نرخ اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال مهم بازار را به روزرسانی کرده تا کاربران با خیال آسوده نسبت به تغییرات قیمتی رمزارز مورد نظر خود، به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. این درگاه هر روزه هزاران تراکنش واریزی و دریافتی را در بسیاری حیطه‌ها بدون کوچک‌ترین خطایی به گردش درمی‌آورد. کاربران این سایت می‌توانند به راحتی و بدون دردسر در این وبسایت احراز هویت شده و کیف پول اختصاصی خود را داشته باشند. داشتن کیف پول اختصاصی در این بستر باعث خواهد شد تا بعد هر معامله رمزارزهای مختلف مستقیما به این کیف منتقل شوند و امنیت معامله حفظ شود.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز