قیمت روز اتریوم 8 شهریور 1401/ وضعیت بازاری دومین رمزارز برتر چگونه است؟

لست سکند

اتریوم امروز در مدار صعودی قرار گرفت و وضعیت آن اندکی بهبود پیدا کرد. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 3.04 درصد بیشتر شده و در محدوده هزار و 579 دلاری قرار دارد. اگر فردی که سه سال پیش اتریوم خریده، اکنون قصد فروش اتریوم خود را داشته باشد، هزار و 409 دلار سود خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر براساس تحلیل فیبوناچی، اتریوم سطح مقاومتی هزار و 585 دلاری را پیش رو دارد. در صورتی که رمزارز مذکور بتواند از این محدوده عبور کند، امکان رشد قیمتی بیشتر آن فراهم می‌شود. براساس آخرین گزارش‌ها، شبکه اتریوم برای ارتقا گسترده آماده می‌شود. فردا ارتقا شبکه اتریم تحت عنوان نیترو، اتفاق خواهد افتاد و احتمالا طی این ارتقا، بین 2 تا 4 ساعت توقف در عملکرد شبکه صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس ارتقا مذکور، توان عملیاتی شبکه بالاتر رفته، کارمزد تراکنش کمتر شده و ارتباط کراس چین میان آربیتروم و اتریوم ساده سازی می‌شود. هفت روز قبل هم به روزرسانی مهمی برای گواه کار اتریوم اتفاق افتاد. با توجه به اطلاعات صفحه رسمی گیتهاب اتریوم گواه کار، این پروژه دومین به روزرسانی کد خود را با اجرای ای آی پی- 155 دریافت کرد. این پروژه گامی اساسی در افزودن محافظت بیشتر به نسخه گواه کار دومین رمزارز بزرگ بازار است و امنیت این ارز دیجیتال را بالاتر می‌برد.

راز آسمان پایتخت

با دعوت دوستان به مجموعه کیف پول من، تخفیف کارمزد دریافت کنید!

برخی افراد منتظر ایجاد چنین امنیتی بودند و در شرایط کنونی، فرصت را غنیمت شمرده و به خرید اتریوم مشغول شده‌اند. معمولا به تمامی کاربران، اعم از افراد باسابقه یا تازه کار، توصیه می‌شود که خرید و فروش اتریوم ، بیت کوین و دیگر رمزارزها را از طریق صرافی‌های معتبر انجام داده و با این کار ضریب امنیت معاملات خود را بالا ببرند.

کیف پول من یک درگاه مطمئن برای انجام این فعالیت است. افرادی که قصد خرید یا فروش اتریوم و دیگر رمزارزها را دارند می‌توانند به وبسایت کیف پول من مراجعه کرده و ضمن آگاهی از قیمت روز رمزارزها، به راحتی و بدون دردسر با کلیک گزینه خرید و فروش، این کار را انجام دهند و مشکلی نداشته باشند.

در ضمن افرادی که در کیف پول من ثبت نام داشته باشند و از طریق لینک زیرمجموعه گیری از دوستان خود دعوت کنند، به صورت مادام العمر 25 درصد کارمزد معامله هدیه خواهند گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز