قیمت روز اتریوم 6 شهریور 1401/ هدف از ارتقای این رمزارز چیست؟

اتریوم در روز جاری رشد قیمتی پیدا کرد و وضع آن اندکی بهتر شد. افرادی که قصد خرید اتریوم در روز جاری را دارند باید بابت هر یک اتر، هزار و 494 دلار پرداخت کنند. قیمت اتریوم نسبت به روز جاری 1.25 درصد رشد داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از معامله گران رمزارزها درباره ارتقای اتریوم سخن می‌گویند. بحث پیرامون ارتقای این ارز دیجیتال به طور ناخودآگاه باعث ایجاد تصورات منفی متعددی درباره آینده بلاکچین آن خواهد شد. اما برخی هدف از ارتقای اتریوم را کاهش بیشتر هزینه کارمزد و معاملات سریع‌تر عنوان می‌کنند. در واقع هدف از ایجاد این رمزارز نیز چنین موضوعاتی بوده و هست. هم اکنون اکثر اکوسیستم اتریوم روی سرویس خدمات ابری آمازون دات کام در حال اجرا است که به طور کلی 54 درصد از کل گره‌های این رمزارز را در اختیار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

کیف پول من؛ سامانه مناسب برای خرید و نگهداری اتریوم

افرادی که طرفدار شدید اتریوم هستند و دوست دارند همواره مقداری از این رمزارز در کیف پول دیجیتال آن‌ها وجود داشته باشد. اما داشتن یک کیف پول مناسب برای نگهداری این ارز دیجیتال بسیار حائز اهمیت است. برای کاربران ایرانی، کیف پول من چنین نقشی را ایفا می‌کند. کیف پول من، یک کیف پول رسمی برای نگهداری رمزارزهای مختلف در ایران است. افراد بعد از خرید اتریوم امکان نگهداری این رمزارز را در کیف پول من خواهند داشت.

این کیف پول با داشتن تدابیر امنیتی لازم، به خوبی از تمامی ارزهای دیجیتال معروف و معتبر پشتیبانی می‌کند. افراد با عضویت در سامانه کیف پول من، امکان ذخیره سازی اتریوم یا دیگر رمزارزها را خواهند داشت. در واقع مشتریان می‌توانند با آسودگی خاطر و پرداخت کمترین میزان کارمزد رمزارزها معروف را در کیف پول خود داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز