قیمت روز اتریوم 7 شهریور 1401/ نوسان نرخ رمزارزها ادامه دارد

لست سکند

امروز قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 2.46 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 449 دلاری رسید. افرادی که سه سال پیش به خرید اتریوم اقدام کردند اکنون هزار و 275 دلار، معادل 733 درصد، سود به دست آورده‌اند. براساس تحلیل‌های مقاومت کلاسیک، اکنون این رمزارز برای قرار گرفتن در مدار صعودی، باید از مرز هزار و 483 دلاری عبور کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوسانات بازار رمزارزها بعد از سخنرانی اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در اجلاس سالیانه بانک‌های مرکزی، بیشتر شد. سخنان پاول نشان داد که هدف اصلی دولت آمریکا کنترل تورم به هر شکل، حتی به قیمت رکود است. این سخن کافی بود تا بازار رمزارزها دچار نوسان شود. اما برخی معامله گران همچنان در حال خرید و حفظ ارزهای دیجیتال معروف بازار مثل بیت کوین و اتریوم هستند. در واقع گروهی با توجه به تحلیل‌های بلندمدت معتقدند قیمت اتریوم و بیت کوین صعود خواهد کرد و به زودی خیلی از سرمایه گذاران جهانی مشتری این رمزارزها خواهند شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برخی نظرسنجی‌ها و پیش بینی‌ها طی چند ماه گذشته بیانگر این بود که قیمت اتریوم تا سال 2030 به 14 هزار دلار خواهد رسید. البته تا آن سال امکان اصلاح چند باره قیمت اتریوم و سقوط این رمزارز حتی تا کانال 600 دلاری وجود دارد. اما سرانجام این ارز دیجیتال قیمت مذکور را فتح خواهد کرد. البته این پیش بینی براساس برخی نمودارها و تحلیل‌ها ارائه شده و در این جریان امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد. در هر صورت و با هر نرخی خرید اتریوم ادامه پیدا خواهد کرد، چون این رمزارز یکی از ارزهای دیجیتال پایه‌ای بازار کرپیتو است.

خرید و فروش اتریوم در بستر امن کیف پول من

کاربران ایرانی که مایل به خرید اتریوم یا دیگر رمزارزها هستند باید به درگاه مطمئن مراجعه کرده و از طریق آن نسبت به خرید اقدام کنند. کیف پول من یکی از درگاه‌های مطمئن است که هر روزه اطلاعات آماری اتریوم و دیگر رمزارزها را به روز کرده تا کاربران با دانش کافی نسبت به معامله این رمزارز و دیگر ارزهای دیجیتال شناخته شده بازار اقدام کنند. افراد به منظور خرید اتریم به صورت مستقیم کافی است به وبسایت کیف پول من مراجعه کرده و در صفحه اول این سایت گزینه خرید اتریوم را انتخاب کنند تا در امنیت بالا این رمزارز معروف را بخرند. در صورت بروز مشکل یا داشتن سوال درباره معامله اتریوم، کارشناسان متخصص این مجموعه به مشتریان کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز