قیمت اتریوم روز 9 شهریور 1401/ هنوز امکان کسب سود از بازار رمزارزها وجود دارد؟

لست سکند

نوسان قیمتی بازار رمزارزها تمام شدنی نیست. هر روز بالا و پایین شدن قیمت رمزارزهای معروف بازار مثل اتریوم برای برخی سرمایه گذاران نگران کننده است. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 48 دلار بالا رفته و در محدوده هزار و 600 دلاری قرار دارد. افرادی که از سه سال پیش در کیف پول خود اتریوم دارند، در صورت فروش اتریوم در شرایط حاضر، هزار و 431 دلار سود خواهند کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود ریزش قیمتی اتریوم و دیگر رمزارزها معروف بازار، خیلی از معامله گران با تحلیل مناسب و به دور از هیجانات بازار، همچنان در حال کسب سود هستند. اخیرا پیتر برنت، یکی از معامله گران موفق بازار رمزارز، معامله‌ای خوب با اتریوم داشته که آن را با تور دمیستر به اشتراک گذاشت. معامله مذکور براساس تحلیل تکنیکال مناسب انجام شده و حتی می‌تواند درباره پیش بینی قیمت آینده این ارز دیجیتال هم کمک کننده باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پایان ماه جولای، اتریوم وارد یک الگوی کنج صعودی شد و بیشتر از یک ماه در آن گرفتار بود. برنت تصور کرد که کنج صعودی در نهایت با یک روند نوسانی نزولی پایان پیدا می‌کند. این پیش بینی و تصور بعد از پدید آمدن هدایتگر نزولی در بازار، درست از کار درآمد و برای این معامله گر حرفه‌ای سود به همراه داشت. در واقع برنت با در نظر گرفتن این روند و حرکت براساس آن توانست در زمان مناسب پوزیشن را ببندد.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر اتریوم دومین رمزارز برتر بازار است و بعد از بیت کوین بیشترین میزان حجم بازار را از آن خود کرده است.

بهترین صرافی رمزارزها در ایران را بشناسید

در چنین شرایطی و با توجه به اینکه پیگیری از تحلیل تکنیکال مناسب باعث حفظ سود فرد در آشفته بازار رمزارزها می‌شود، ممکن است خیلی از کاربران ایرانی به فکر خرید یا فروش اتریوم یا دیگر رمزارزهای برتر بازار بیفتند.

اما این اقدام باید از طریق درگاه‌های معتبر انجام شود. کیف پول من یکی از این درگاه‌ها است که ضمن فراهم کردن بستری امن برای مشتریان خود، تمامی نمودارها و اطلاعات به روز رمزارزها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این وبسایت در بین دیگر صرافی‌های همرده رتبه نخست را دارد و کاربران از طریق آن امکان خرید و فروش بیشتر از هزار و 500 رمزارز را دارند.

افرادی که خواهان عضویت در این درگاه هستند باید احراز هویت شوند. حداکثر مدت زمان احراز هویت در کیف پول من 30 دقیقه اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز