قدرت خیره کننده تویوتا هایلوکس 2023 در آفرود (ویدیو)

لست سکند

نسخه به روزرسانی شده تویوتا هایلوکس Rogue به زودی و در نه رنگ مختلف در ابتدای سال 2023 به بازار خواهد آمد و هواداران این خودرو در سرتاسر جهان را بیش از این در انتظار نخواهد گذاشت. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که توانایی های خیره کننده تویوتا هایلوکس Rogue مدل 2023 در بیراهه نوردی را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا هایلوکس Rogue مدل 2023 به تجهیزات جدیدی مانند ترمز عقب دیسکی، سیستم تعلیق به روزرسانی شده، میله تعادل در قسمت عقب، گرمکن صندلی های جلو، روکش چرمی مرغوب، نمایشگر دید گسترده و رینگ های 18 اینچی فولادی مجهز شده است. آن طور که کمپانی تویوتا اعلام کرده است اعمال تغییرات جدید بر روی این خودرو توانایی های آفرود آن را به میزان زیادی ارتقا خواهد داد و عملکرد بهتری را شاهد خواهیم بود.

از دیگر تجهیزات تویوتا هایلوکس Rogue مدل 2023 می توان به سیستم هشدار نقاط کور اشاره کرد که آن را به رقبایی مانند ایسوزو دی مکس و مزدا بی تی 50 شبیه تر می کند.

راز آسمان پایتخت

تویوتا هایلوکس Rogue مدل 2023 از یک موتور توربودیزل چهار سیلندر بهره می برد که در دور موتورهای 3000 تا 3400 می تواند حداکثر 201 اسب بخار نیرو و در دور موتورهای 1600 تا 2800 حداکثر 500 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک قرار می گیرد که به صورت الکترونیکی کنترل می شود.

تویوتا هایلوکس Rogue مدل 2023 می توان باری به وزن 3500 کیلوگرم را یدک بکشد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز