تویوتا پریوس مدل 2023 ؛ یک خودرو خاص برای ایرانی ها (ویدیو)

هر خودرو جدیدی با این هدف به میدان می آید که سریع تر و زیباتر از مدل قبلی خودش باشد ولی این امر در مورد تویوتا پریوس 2023 نیز صدق می کند. تویوتا پریوس سال ها در بازارهای جهانی پرفروش بوده است و به نظر می رسد نسل پنجم آن نیز بسیار موفق و پرطرفدار از آب در بیاید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا پریوس مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا پریوس مدل 2023 از بدنه ای صاف و صیقلی و جزییات شیک بهره می برد و در مقایسه با مدل قبلی اش بسیار قوی تر به نظر می رسد. این مدل به یک موتور جدید مجهز شده است که بسته به پیکربندی آن می تواند بین 194 تا 220 اسب بخار نیرو تولید کند. کمپانی تویوتا مدعی است پریوس جدید شتاب صفر تا صدی بین 6.6 تا 7.2 ثانیه دارد که در مقایسه با شتاب 10 ثانیه ای مدل قبلی، عدد و رقم مناسبی به نظر می رسد.

آریاک سفر

البته جزییات سیستم پیشرانه هنوز به طور کامل اعلام نشده است ولی انتظار می رود یک موتور قدرتمند چهار سیلندر 2.0 لیتری جایگزین موتور 1.8 لیتری قدیمی بشود. همه تیپ های تویوتا پریوس 2023 از یک باتری لیتیوم-یونی بهره خواهند برد که زیر صندلی عقب تعبیه شده است و باتری نیکلی قدیمی کنار گذاشته خواهد شد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تویوتا پریوس مدل 2023 ؛ یک خودرو خاص برای ایرانی ها (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز