آونجر 2023 ؛ نخستین شاسی بلند برقی از برند جیپ

جیپ به تازگی از آونجر 2023 که نخستین خودرو تمام برقی این خودروساز آمریکایی محسوب می شود، رونمایی کرده است. جیپ آونجر مدل 2023 که در ایتالیا طراحی و مهندسی شده یک شاسی بلند جمع و جور است. این شاسی بلند رقیب خودروهایی مانند: پژو 2008، اسمارت #1، هیوندای کونا و فورد پوما خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

جیپ آونجر 2023 به طور خاص مشتریان اروپایی را هدف قرار داده است و علاوه بر آن در بازارهای شمال آفریقا نیز عرضه خواهد شد. این شاسی بلند بر روی یک پلتفرم پیشرفته سوار می شود که معماری آن مزیت های زیادی بر پلتفرم رقبایی چون پژو 2008 و دی اس 3 دارد. در این پلتفرم تغییراتی در قسمت های جلو و عقب اعمال شده است تا توانایی های آفرودی خودرو را بالا ببرد. ارتفاع نیز در مقایسه با مدل های قبلی بالاتر است و فاصله کف خودرو تا زمین به 20 سانتی متر می رسد.

جیپ آونجر 2023 از جدیدترین نسخه پیشرانه برقی Stellantis بهره می برد و فقط به صورت تمام برقی در کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد. این پیشرانه برقی به یک باتری 54 کیلووات بر ساعتی مجهز است که می تواند ظرف 24 دقیقه بین 20 تا 80 درصد شارژ شود.

آریاک سفر

جیپ آونجر 2023 دیفرانسیل جلو است و پیشرانه برقی آن می تواند 154 اسب بخار نیرو و 260 نیوتن متر گشتاور تولید کند. البته کمپانی جیپ هنوز ویژگی های عملکردی این شاسی بلند جدید را اعلام نکرده است ولی انتظار می رود با یک بار شارژ، بردی برابر با 550 کیلومتر داشته باشد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : جیپ
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز