قدرت نمایی اف 35 لایتنینگ ؛ جنگنده ای مدرن و ویرانگر (ویدیو)

اف 35 لایتنینگ جنگنده ای است که به نسل پنجم تعلق دارد و می تواند به طور همزمان به انجام مأموریت هایی مانند نبرد هوا به زمین، جنگ الکترونیک، جمع آوری اطلاعات و نبرد هوا به هوا بپردازد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که قدرت نمایی جت جنگنده لاکهید مارتین اف 35 لایتنینگ را در آسمان نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جنگنده اف 35 لایتنینگ با برخورداری از سنسورهایی بسیار پیشرفته و فناوری پنهانکاری می تواند بدون اینکه در آسمان تشخیص داده شود به اجرای عملیات بپردازد.  در این جنگنده مدرن، سنسورهای و لینک های داده به صورت یکپارچه اطلاعات دقیقی از محیط اطراف در اختیار خلبان قرار می دهند. خلبان می تواند اطلاعات به دست آمده را با استفاده از لینک های داده بسیار امن با پلتفرم های دیگر به اشتراک بگذارد و یا از آن اطلاعات به منظور به کارگیری سلاح های جنگی یا الکترونیکی استفاده کند.

جنگنده اف 35 لایتنینگ برای تیک اف و فرود آمدن به باند طولانی نیاز ندارد، علاوه بر این قابلیت فرود عمودی را نیز دارد که این ویژگی ها به آن اجازه می دهند به راحتی در ناوهای هواپیمابر و در باندهای کوتاه به کار گرفته بشود.

آریاک سفر

جنگنده اف 35 لایتنینگ از یک موتور توربوفن پرت اند ویتنی اف 135 بهره می برد که پیشرفته ترین و قوی ترین موتور توربوفنی است که برای یک جنگنده ساخته شده است و می تواند بدون پس سوزی 125 کیلونیوتن و با پس سوزی 191 کیلونیوتن نیروی رانشی تولید کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز