تیک آف جت جنگنده میگ 29 روسی از پایگاه شکاری (ویدیو)

با این که سال ها از تولید اولین نسخه های میگ 29 می گذرد ولی این جت جنگنده به دلایلی واضح همچنان یکی از خطرناک ترین جنگنده ها به شمار می آید. این جنگنده چند منظوره که ریشه آن به سال های آخر جنگ سرد برمی گردد، یک جنگنده مدرن و پیشرفته روسی است که برخی از نسخه های به روز شده آن هنوز نیز در ارتش روسیه در حال خدمت هستند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که لحظه تیک آف جنگنده میگ 29 را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جنگنده میگ 29 به نسل چهارم جنگنده ها تعلق دارد که در دهه 1970 میلادی به منظور کسب برتری هوایی طراحی شد. اولین پیش نمونه این جنگنده در سال 1977 به پرواز در آمد و از سال 1983 خدمت در ارتش شوروی سابق را آغاز کرد.

آریاک سفر

میگ 29 شباهت زیادی به جنگنده سوخو 27 دارد که تقریباً به طور همزمان با آن تولید شد تا به رقابت با همتایان آمریکایی خود یعنی اف 15 ایگل و اف 16 فایتینگ فالکون بپردازند. این جنگنده از 2 موتور توربوفن دارای پس سوزی بهره می برد که هرکدام بدون پس سوزی 50 کیلونیوتن و با پس سوزی 81 کیلونیوتن نیرو تولید می کنند و می توانند سرعت آن را در ارتفاع به 2400 کیلومتر بر ساعت برسانند. برد این جنگنده 700 کیلوکتر است و می تواند تا ارتفاع 18000 متری اوج بگیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز