پرواز خیره کننده جت جنگنده میگ 29 در ارتفاع بالا (ویدیو)

اگر بتوانید تا لایه استراتوسفر ارتفاع بگیرید، خمیدگی زمین را به وضوح خواهید دید. در چنین ارتفاعی حتی در روشنایی روز هم ستارگان بیشماری در پس زمینه آسمان تاریک دیده می شوند و زیر پای تان زمین در لایه ای از مه آبی رنگ پیچیده شده است. البته برای رسیدن به این منطقه باید با سرعتی حدود دو برابر یک هواپیمای مسافربری حرکت کنید و دو برابر آن نیز اوج بگیرید. این کار از فقط عهده برخی از جنگنده ها بر می آید و میگ 29 نیز یکی از آن هاست. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مانور شگفت انگیز این جنگنده را در لایه استراتوسفر نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، میگ 29 یک جنگنده چند منظوره روسی است که در هر شرایط آب و هوایی قادر به انجام عملیات است. این جنگنده در دهه 80 میلادی توسعه یافته است و به نسل 4 پلاس جنگنده ها تعلق دارد. میگ 29 می تواند به سرعتی برابر با 1.9 ماخ دست پیدا کند و 65000 پا (20 کیلومتر اوج بگیرد). این جنگنده با ترکیب سرعت زیاد و مانورهای پیشرفته می تواند به راحتی بر نیروی گرانش زمین غلبه کند و سقف آسمان را بشکافد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “پرواز خیره کننده جت جنگنده میگ 29 در ارتفاع بالا (ویدیو)

  1. علی گفته:

    خیلی جالب بود . اگه این کار توسط آمریکایی ها انجام می‌شد غربگراها به شدت تعریف و تمجید می‌کردند اما حالا که روس‌ها بخوبی این پرواز را انجام دادند کسی حرفی نمی زنه.

  2. حسین ارومیه گفته:

    دیدن این همه جنگنده چه سودی به کشورماداردوقتیکه اکثرجنگنده های کشورماازرده خارج هستند کسی هم به کشورماجنگنده نمیده چه فایده تمام کشورهانیروی هوای خودش رابروزکرده الاکشورما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز