فیات از یک شاسی بلند جدید رونمایی کرد (ویدیو)

خودرو فست بک فیات مدل 2023 به تازگی به بازار برزیل عرضه شده است و ظرف ده روز بیش از پنج هزار دستگاه از آن فروخته شده است. در واقع، این شاسی بلند کوپه پس از رونمایی اش در تاریخ چهاردهم سپتامبر، 5400 دستگاه فروش داشته و در برزیل از این محصول جدید ایتالیایی استقبال بسیار خوبی شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فیات فست بک مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، خودرو فست بک جدید فیات بدون شک یکی از محصولات برتری است که در بین پرچمداران برندهای دیگر بسیار قوی و پرطرفدار ظاهر خواهد شد. این کوپه شاسی بلند از ظاهری زیبا و اسپرت برخوردار است و از رانندگی پویایی بهره می برد و از تجهیزات آن می توان به ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم هشدار عبور از خط، پدل شیفتر پروانه ای و نمایشگر 7 اینچی اشاره کرد.

فست بک فیات 2023 با دو موتور و دو گیربکس متفاوت به بازار عرضه می شود. تیپ های Audance و Impetus این خودرو به یک موتور توربو 200 Flex مجهز هستند که 130 اسب بخار نیرو تولید می کند و در کنار یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) قرار می گیرد.

آریاک سفر

تیپ از Limited Edition این خودرو به موتور 270 Flex مجهز است که می تواند 185 اسب بخار نیرو تولید کند و در کنار یک گیربکس 6 سرعته قرار می گیرد که توسط کامپیوتر کنترل می شود. این پیکربندی فست بک فیات 2023 را قادر می سازد شتابی برابر با 8.1 ثانیه داشت باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فیات
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز