وقتی بی ام و ماشین صحرانوردی می سازد (ویدیو)

کمپانی بی ام و به تازگی ویدیویی منتشر کرده است که یک نمونه از خودرویی تمام برقی به نام Dune Taxi در آن به نمایش گذاشته شده است. این خودرو برقی 400 کیلوواتی می تواند 1000 نیوتن متر گشتاور تولید کند که آن را به هر چهار چرخ منتقل می کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این محصول جدید بی ام و را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، اگر چه خودرو تمام برقی Dune Taxi روی آسفالت عملکردی فوق العاده از خودش نشان می دهد ولی در واقع برای حرکت در خارج از جاده طراحی و ساخته شده است. Dune Taxi نه تنها طراحی خاص و منحصر به فردی دارد، بلکه از قدرت بسیار زیادی نیز برخوردار است. البته کمپانی بی ام و هنوز جزییات زیادی درباره این هیولای برقی منتشر نکرده است ولی به نظر می رسد قصد تولید یک خودرو برقی مخصوص مسابقات رالی صحرا را داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که از این خودرو در مسابقات رالی داکار استفاده شود تا توانایی های آن در شرایطی سخت و واقعی محک زده بشود.

آریاک سفر

بدنه Dune Taxi از پلیمر طبیعی سخت ساخته شده و دو موتور برقی که در مجموع 400 کیلووات (536 اسب بخار) نیرو و 1000 نیوتن متر گشتاور دارند، نیروی پیشران آن را تأمین می کنند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز