مازراتی کواتروپورته 2023؛ لوکس و گران قیمت تر از همیشه (ویدیو)

کمپانی مازراتی در سال 2023 دو تیپ جدید از سدان اسپرت و پرچمدار کواتروپورته را معرفی کرده است. این دو تیپ جدید مودنا و تروفئو نام دارند و به گفته این خودروساز روح  یک نوآوری متفاوت و تکمیل کننده را به نمایش می گذارند. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که مازارتی کواتروپورته تیپ مودنا را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نیروی پیشران مازارتی کواتروپورته مودنا را یک موتور شش سیلندر دو توربوشارژری و 3.0 لیتری تأمین می کند که قادر است 424 اسب بخار نیرو تولید کند. این نیرو به هر چهار چرخ منتقل می شود، در حالی که تیپ تروفئو دیفرانسیل جلو است و موتور هشت سیلندر 3.8 لیتری و دو توربوشارژری آن می تواند 580 اسب بخار نیرو تولید کند. هر دو این موتورها در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرند.

مازارتی کواتروپورته مودنا سبک و سیاقی اسپرت تر و تهاجمی تر دارد و به طور قطع برای مشتریانی که به دنبال آمیزه ای از شکوه، پویایی و لذت سواری هستند بسیار جذاب خواهد بود. از طرف دیگر، تیپ تروفئو بدون این که راحت بودن را از دست بدهد، بر عملکرد تمرکز بیشتری دارد.

آریاک سفر

تزئینات فیبرکربنی، رینگ های 12 اینچی فولادی و کالیپرهای قرمز زیبایی ظاهری مازارتی کواتروپورته را تکمیل می کنند و در کابین داخلی نیز صندلی های اسپرت با روکش هایی از چرم طبیعی به چشم می خورند. از تجهیزات این خودرو لوکس که به صورت استاندارد عرضه می شوند می توان به سیستم هشدار برخورد، مانیتور نقاط کور، سیستم هشدار عبور از خط، سیستم هشدار ترافیک عقب، سیستم حرکت در سراشیبی و سیستم کنترل باد تایرها اشاره کرد.

قیمت مازراتی کواتروپورته 2023 تیپ مودنا 134045 دلار و تیپ تروفئو 173720 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مازراتی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز