چهره فوق مدرن میتسوبیشی پاجرو اسپرت مدل 2023 را ببینید (ویدیو)

میتسوبیشی پاجرو اسپرت یک شاسی بلند آفرودی شیک و تواناست که به قصد رقابت با رقبایی چون ایسوزو ام یو-ایکس و فورد اورست به میدان آمده است. اگر قصد دارید تعطیلات آخر هفته با خانواده یا دوستان به گشت و گذار در طبیعت بپردازید و از مسیرهای پر از گل و لای عبور کنید، میتسوبیشی پاجرو اسپرت مدل 2023 در همه شرایط رضایت شما را جلب خواهد کرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این شاسی بلند محبوب را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تولید نسل سوم میتسوبیشی پاجرو اسپرت از سال 2015 آغاز شد و این خودرو در سال 2020 به روزرسانی گردید. مدل 2023 این شاسی بلند از تجهیزاتی مانند کروز کنترل تطبیقی، ورود و استارت بدون کلید، چراغ های ال ای دی، چراغ های مه شکن، چراغ های روزتاب، سیستم تهویه دو نقطه ای، آینه عقب الکتروکرومیک، روکش چرمی غربیلک فرمان، آینه های جانبی برقی، برف پاک کن های مجهز به سنسور باران، درب صندوق عقب برقی و هفت صندلی و پریز برق 220 ولت در داخل کابین بهره می برد.

میتسوبیشی پاجرو اسپرت مدل 2023 با یک موتور 2.4 لیتری توربو دیزل به بازار عرضه می شود که می تواند 181 اسب بخار نیرو و 583 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این میزان نیرو و گشتاور کافی است تا یک سواری پویا در اختیار سرنشینان قرار بگیرد و این شاسی بلند قوی در هیچ شرایطی ضعیف و بی جان احساس نشود.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : میتسوبیشی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز