فوری / زمان واریز اعتبار تشویقی کالابرگ + جزییات

ژیوار

مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت کار با بیان اینکه در طرح کالابرگ الکترونیک، 18 تا 20 هر ماه حساب سرپرستان خانوار شارژ و اعتبار یارانه‌ها واریز می‌شود، گفت: این طرح در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از 18 بهمن آغاز شده و تا ۱۸ اردیبهشت‌ ماه ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، سیدرضا یحیوی با اشاره به جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک، گفت: بر اساس تغییرات جدید، «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی نیز از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت.

به گفته وی، سبد ۱۱ قلمی این طرح برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد شامل گوشت قرمز و گوشت مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، قند و شکر، ماست، تخم‌مرغ و حبوبات و با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است. همچنین مابه‌التفاوت آن با قیمت روز از محل یارانه جدید دولت تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

جزییات طرح جدید کالابرگ الکترونیک

به نقل از ایسنا، یحیوی در خصوص نحوه تامین این مبلغ، توضیح داد: قیمت روز سبد مشتمل بر ١١ قلم مذکور، ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان است که خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱یعنی ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان را خریداری کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز که حدود ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان است، از محل اعتبار جدید دولت تأمین می‌شود.

مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت کار در پایان با بیان اینکه این طرح در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از 18 بهمن آغاز شده و تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، تصریح کرد: برخی فکر می‌کنند باید اعتبار یارانه‌ای خود را طی یک مرحله و به یکباره خرید کنند، در حالیکه می‌توانند طی یک ماه و به مرور، با مراجعه به فروشگاه‌های متصل به طرح خرید خود را انجام دهند.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز