فروش اقساطی کوییک کارکرده چه شرایطی دارد؟

با محدودیت عرضه پراید، کوییک با ظاهر زیباتر و امکانات بیشترش به یک گزینه خوب برای ایرانی‌ها در بازار خودرو تبدیل شده که آگهی‌های فراوانی هم برای فروش اقساطی‌اش به چشم می‌خورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در سایت همراه مکانیک، کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۱۹ هزار کیلومتر کارکرد با ۱۸۳ میلیون پیش‌پرداخت و ۲۴ قسط ۷ میلیون تومانی عرضه شده است. همچنین کوییک اتومات مدل ۱۴۰۱ که ۴۰ کیلومتر کارکرد دارد، با ۲۶۲ میلیون تومان پیش‌پرداخت و ۲۴ قسط ۱۰ میلیون تومانی پیشنهاد شده است.

در همین سایت، یک دستگاه کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با ۹۰۰ کیلومتر کارکرد ۳۰۲ میلیون تومان کارشناسی شده است. برای خرید اقساطی این خودرو باید ۱۹۵ میلیون تومان پیش‌پرداخت بپردازید و مبلغ باقیمانده را هم در ۲۴ قسط ۷ میلیون تومانی تسویه کنید. مدل ۱۴۰۱ اتوماتیک فول پلاس همین خودرو با۱۰ کیلومتر کارکرد نیز با ۲۸۲ میلیون تومان پیش‌پرداخت و ۲۴ قسط ۱۱ میلیون تومانی ارائه شده است.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

فروش اقساطی کوییک صفر کیلومتر

در وب سایت‌های فروش خودرو تعداد زیادی کوییک صفر کیلومتر برای فروش دیده می‌شود. در یکی از این وب سایت‌ها کوییک صفر کیلومتر دنده‌ای ۳۰۰ میلیون تومان برای فروش نقدی پیشنهاد شده که شرایط اقساط آن به این صورت است که باید ۱۹۴ میلیون را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و مبلغ باقیمانده را در ۲۴ قسط هفت میلیون و هشتصد تومانی بپردازید. به این ترتیب قیمت تمام شده خودروی قسطی برای شما چیزی حدود ۳۸۰ میلیون تومان تمام می‌شود.

همچنین قیمت کوییک صفر اتوماتیک هم در این وب سایت‌ها چیزی حدود ۴۰۵ میلیون تومان است. برای خرید اقساطی ان باید ۲۶۲ میلیون تومان نقد به عنوان پیش پرداخت بپردازید و مبلغ باقی مانده را در ۲۴ قسط ۱۰ میلیون تومانی تسویه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز