فروش اقساطی سمند کارکرده و صفر چه شرایطی دارد؟

لست سکند

خرید خودروی قسطی همیشه در ایران یک راه‌کار مناسب برای ماشین‌دار شدن بود و این مسئله در شرایط فعلی اقتصادی ایران که قیمت خودرو روزانه روی نمودار صعودی است اقبال بیشتری دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاما پرس، در حال حاضر اگر به وب‌سایت‌های فروش آنلاین خودروی صفر و کارکرده سر بزنید می‌بینید که بیشتر خودروها در دو حالت نقد و اقساطی عرضه می‌شوند. در بیشتر این وب‌سایت‌ها مشتری‌ها باید چیزی نزدیک به ۶۰ درصد قیمت خودرو را در ابتدا به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند و مبلغ باقی مانده را هم در اقسطی بین ۶ تا ۳۶ ماهه پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

در حال حاضر در وب‌سایت همراه مکانیک یک خودروی سمند XL کارکرده مدل ۱۳۹۹ با ۲۳ هزار کیلومتر کارکرد ۳۷۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. برای خرید قسطی این خودرو باید ۲۳۹ میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت بپردازید و مبلغ باقی‌مانده را هم در ۲۴ قسط ۹ میلیون تومانی بپردازید.

راز آسمان پایتخت

شرایط برای خودرویی با مدل پایین‌تر هم به این شرح است که یک سمند XL  مدل ۱۳۹۵ را می‌توانید با پیش‌پرداخت ۲۰۶ میلیون تومان خریداری کنید. مبلغ باقی‌مانده را هم می‌توانید در ۳۶ قسط ۶ میلیون تومانی پرداخت کنید.

فروش اقساطی سمند صفر کیلومتر

اگر به وب‌سایت‌های دیگر فروش آنلاین خودرو سر بزنید هم با آگهی‌های متفاوت فروش اقساطی خودروی سمند صفر کیلومتر مواجه می‌شوید. در یکی از این وب‌سایت‌ها برای خرید یک سمند سورن صفر کیلومتر  باید مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت بپردازید و مبلغ باقی‌مانده را هم در ۱۲ قسط ۲۲ میلیون تومانی پرداخت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروهمراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز