با تمامی شرایط خرید اقساطی خودرو آشنا هستید؟

خودرو یک محصول مصرفی است که این روزها رشد قیمتی زیادی را تجربه می‌کند. به همین دلیل بسیاری از متقاضیان با بودجه‌ای که برای خرید خودرو کنار گذاشته‌ا‌ند، به دلیل رشد قیمتی شکل گرفته، امکان خرید اتومبیل مورد نظر خود را ندارند. در چنین شرایطی خرید اقساطی خودرو می‌تواند کمک کننده باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با رشد ناگهانی نرخ خودرو از چند هفته گذشته، برخی از خریداران که برای خرید اتومبیل دلخواه خود پول کنار گذاشته بودند، فرصت تهیه آن را از دست دادند. اما نگهداری پول در چنین شرایطی تنها باعث کاهش ارزش هر روزه آن می‌شود. در چنین حالتی خریداران حقیقی اتومبیل می‌توانند از روش خرید اقساطی خودرو استفاده کنند. این روش خرید خودرو باعث خواهد شد تا متقاضیان هم به اتومبیل موردنظر خود برسند و هم ارزش پولشان حفظ شود.

هنگام خرید اقساطی خودرو به این موارد توجه کنید

متقاضیانی که روش خرید قسطی خودرو را ترجیح می‌دهند باید قراردادی با فروشنده تنظیم کنند تا میزان پیش پرداخت و مبلغ اقساط مشخص شود و برای هر دو طرف معامله مشکلی ایجاد نشود. منتهی بیشتر مسائل قرارداد خرید اقساطی خودرو به خریداران معطوف می‌شود و باید متن این قراردادها به خوبی مطالعه شود و سپس انعقاد آن اتفاق بیفتاد. معمولا در قرارداد خرید اقساطی خودرو هزینه کلی خرید، شرایط پرداخت اقساط و مبلغ آن، هزینه کارمزد، مالیات بر ارزش افزوده و … اعلام می‌شود.

در صورتی که فردی مایل به خرید قسطی خودروی صفر باشد، معمولا باید پیش پرداخت و مبلغ اقساط بیشتری را بپردازد. اما اگر شخصی خواهان خرید خودرو دست دوم باشد، میزان پرداختی وی کمتر خواهد بود. خرید قسطی خودرو صفر نیازی به بازدید دقیق و مسائل این چنینی ندارد. اما برای خودروی دست دو حتما باید نظر کارشناس درج و در این خصوص ضمانت داده شود تا در صورت بروز مشکل، خریدار امکان مطالبه حقوق خود را داشته باشد.

آریاک سفر

خرید قسطی خودرو در همراه مکانیک

همراه مکانیک یک مرکز معتبر در زمینه خرید اقساطی خودرو است. این مجموعه گذشته از اعتبار و دانشی که در خصوص معامله انواع خودرو دارد، به صورت آنلاین تمامی خدمات را ارائه می‌دهد. بنابراین افراد به راحتی امکان مراجعه به مجموعه همراه مکانیک و بازدید از خودروهای ارائه شده را دارند. این درگاه انواع خودرو نو و دست دوم را برای کاربران عرضه کرده و شرایط هر اتومبیل را با جزئیات در اختیار متقاضیان قرار داده است.

افراد از طریق همین درگاه اینترنتی، امکان خرید اقساطی هر مدل خودرو، خارجی و ایرانی، را دارند. افرادی که مایل به استفاده از طرح خرید قسطی خودرو همراه مکانیک هستند باید از بین گزینه‌های کارشناسی شده موجود در اتوسنتر این مجموعه، اتومبیل مورد نظر خود را انتخاب کنند. با انتخاب این مورد تمامی اطلاعات خودرو اعم از میزان پیش پرداخت، اقساط، مدل اتومبیل، ویژگی‌های آن و … نمایش داده خواهد شد.

مزیت‌های خرید قسطی در همراه مکانیک

خریدارانی که مایل به خرید قسطی اتومبیل از همراه مکانیک هستند، احتیاجی به ضامن ندارند و با کمترین پیش پرداخت، خودرو مورد نظر خود را تحویل می‌گیرند. از همان ابتدا سند به نام خود خریدار است، اما تا تسویه اقساط در رهن لیزینگ باقی می‌ماند. در صورتی که مدارک خودرو تکمیل باشد و پیش پرداخت کامل انجام شود، خودرو فوری تحویل مشتری داده خواهد شد. گروه همراه مکانیک در تمامی مراحل خرید قسطی خودرو همراه مشتریان است و به آن‌ها کمک می‌کند.

طبق اطلاعات ارائه شده در وبسایت همراه مکانیک، بازپرداخت اقساط به صورت یکساله، دوساله، سه ساله است و فاصله وصول چک‌های اقساط سه ماهه خواهد بود. هم اکنون تنها ساکنان تهران و کرج امکان استفاده از طرح خرید قسطی خودرو همراه مکانیک را دارند. متقاضیان این نوع خرید خودرو باید چک صیادی داشته باشند.

علاوه بر چک صیادی به ارائه کارت ملی، شناسنامه، اطلاعات گردش شش ماهه حساب، سند یا اجاره نامه محل سکونت و فیش حقوقی یا جواز کسب نیاز است.

در صورتی که مایل به خرید خودرو به این شیوه هستید و شرایط آن را دارید، می‌توانید به وبسایت همراه مکانیک سر بزنید. کاربران این امکان را دارند تا سوالات خود را درباره واگذاری خودرو و شیوه بازپرداخت اقساط و سایر موارد مربوط به آن با کارشناسان مطرح کنند. ضمنا امکان برقرای ارتباط با کارشناسان این مجموعه از طریق تماس تلفنی یا در فضای مجازی وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز