فروش اقساطی پژو ۲۰۰۸ کارکرده چه شرایطی دارد؟

اگر به دنبال خرید خودرو هستید حتما سری به بخش فروش اقساطی خودرو در وب‌سایت‌های فروش خودرو بزنید و مطمئن باشید پیشنهادهای قابل توجهی را در این بخش خواهید دید. ما در این گزارش چند آگهی فروش پژو ۲۰۰۸ را بررسی کردیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در وب‌سایت‌های فروش خودرو آگهی‌های کمی برای خودروی پژو ۲۰۰۸ دیده می‌شود. با این حال چند مورد از بهترین‌هایش را که به کمک وب‌سایت همراه مکانیک بررسی شده در ادامه بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

برای خرید یک پژو ۲۰۰۸ کارکرده به صورت قسطی باید تقریبا ۶۰ درصد پول آن را داشته باشید تا با آن پیش پرداخت را بپردازید و ماشین را تحویل بگیرید.

در سایت همراه مکانیک، پژو ۲۰۰۸ اتوماتیک مدل ۱۳۹۸ با ۳۵ هزار کیلومتر کارکرد با یک میلیارد و صد و چهل و هشت میلیون پیش‌پرداخت و ۲۴ قسط ۶۴ میلیون تومانی عرضه شده است.

زیر رو رو کردن وب‌سایت‌های فروش آنلاین نشان می‌دهد که اکنون و در زمستان ۱۴۰۱ نمی‌توان امیدوار بود که خودروی پژو ۲۰۰۸ صفر کیلومتر پیدا کرد با این حال یک مدل ۱۰ کیلومتر کارکرد را می‌توان تقریبا نزدیک به صفر در نظر گرفت. آگهی فروش اقساطی این خودرو در سایت همراه مکانیک ثبت شده و مدل این پژوه ۲۰۰۸ اتوماتیک به سال ۱۳۹۸ بر می‌گردد. برای خرید آن باید یک میلیارد و دویست شصت و چهار میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت بپردازید. همچنین مابقی مبلغ را در ۲۴ قسط ۷۱ میلیون تومانی تسویه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز