صداپیشه آتش زبان عروسک بچه کودک کار مهمونی کیست؟

یکی از کاراکترهای محبوب این روزهای تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی، عروسک بچه در مجموعه نوروزی مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب است که با شیرین زبانی خود، دل بسیاری از مردم را برده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مجموعه مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادای که در نوروز 1401 از طریق نماوا و روبیکا در دسترس مردم قرار گرفت، یک برنامه عروسکی گفتگو محور است که با مجری‌گری آقای مجری و عروسک‌های تازه‌ای چون بچه، پشه، مگس، قیمه خانم و … اجرا می‌شود.

این مجموعه تاکنون میزبان مهمانان سرشناسی چون پریناز ایزدیار، هومن سیدی، سیروان خسروی و زانیار خسروی بوده است.

در همین زمینه بخوانید:

آریاک سفر

بچه کودک کار؛ محبوب‌ترین عروسک مهمونی

بچه کودک کار، محبوب‌ترین عروسک مجموعه مهمونی است که در شبکه‌های اجتماعی نیز بسیار پرطرفدار شده است؛ این عروسک با صداپیشگی هوتن شکیبا و عروسک گردانی پیمان فاطمی، به عنوان یک پسربچه گل فروش با نام بادوم در این مجموعه حضور دارد.

صداپیشگی این عروسک محبوب که به واسطه صدا و زبان شیرینش دل بسیاری از مخاطبان این برنامه را برده است، بر عهده هوتن شکیبا است که پیش از این نیز در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی به صداپیشگی شخصیت دیبی پرداخته بود. ضمن این‌که هوتن شکیبا صداپیشگی کاراکتر شاباش در مهمونی را نیز بر عهده دارد.

گفتنی است، هوتن شکیبا که فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و در این رشته موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول برای نمایش ویولن‌هایتان را کوک کنید شد. او در ادامه با حضور در عرصه سینما و تلویزیون، موفق به نقش آفرینی در کاراکترهای ماندگاری چون حبیب در سریال لیسانسه‌ها شد. از دیگر موفقیت‌های شکیبا، کسب سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار است.

ایرج طهماسب؛ خالق نابغه عروسک بچه

ایرج طهماسب، پس از خلق شخصیت‌های محبوب مجموعه‌های کلاه قرمزی، این بار دست به خلق شخصیت‌های تازه‌ای زده که با توجه به بازخوردها در فضای مجازی، بسیار مورد استقبال مردم واقع شده است.

طهماسب، دانش آموخته رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای تهران است که به عنوان هنرپیشه، عروسک گردان، کارگردان و فیلمنامه نویس به فعالیت هنری می‌پردازد؛ او فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم «آن سوی مه» آغاز و پس از آن با ساخت برنامه‌های تلویزیونی کلاه قرمزی و پسرخاله و یکی بود یکی نبود به محبوبیت رسید. او علاوه بر این در فیلم‌های: دختر شیرینی فروش، کلاه قرمزی سروناز و مجموعه‌های نوروزی کلاه قرمزی نیز نقش آفرینی کرده است.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “صداپیشه آتش زبان عروسک بچه کودک کار مهمونی کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز