شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک گردشگری

دریافت وام-کاماپرس

بانک گردشگری به منظور جبران کمبود نقدینگی مشتریان خود برای خرید کالاهای بادوام و لوازم خانگی، طرح تسهیلاتی «خرید کالا» را ارائه داده است. سقف وام این طرح به 100 میلیون تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل رده، افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی کالا و لوازم خانگی بانک گردشگری هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. سود این تسهیلات 23 درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که 20 درصد مبلغ تسهیلات نزد بانک مسدود خواهد شد و این مقدار تا پایان تسویه اقساط در بانک باقی می‌ماند. همچنین هر شخصی تنها یکبار امکان استفاده از این وام را دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان است. کل سود تسهیلات، 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 140 میلیون و 454 هزار و 998 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

آشنایی با برخی از دستاوردهای بانک گردشگری طی سال‌های فعالیت آن

بانک گردشگری یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در سال 1389 مجوز فعالیت دریافت کرد. این مجموعه از آن زمان تاکنون انواع خدمات و محصولات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته دستاوردهای زیادی را کسب و نظر مشتریان را به خود جلب کند. کسب گواهینامه کنترل کیفیت، تندیس سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی، جایزه نشان زرین برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، نشان برتر در پنجمین اجلاس جهانی نشان برتر در حوزه برندینگ و مشتری مداری و … از جمله دستاوردهای این مجموعه است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک گردشگری
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز