وام 50 میلیون تومانی بانک دی به چه افرادی تعلق می گیرد؟

تمامی فرهنگیان کشور اعم از کادر اداری، معلمان، نیروهای خدماتی مدارس و همچنین کارکنان شاغل در وزارت و اداره‌های تابع آموزش و پرورش سراسر کشور در صورتی که مشتری بانک دی باشند امکان درخواست برای وام 50 میلیونی این مجموعه را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک دی که در سیستم آموزش و پرورش فعال هستند برای دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح کارت اعتباری ویژه فرهنگیان این مجموعه باید در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افراد واجد شرایط دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. به ازای هر 25 میلیون تومان مبلغ وام، ارائه یک ضامن رسمی ضروری است. سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه است. لازم به ذکر است که 5 درصد از کل مبلغ وام نزد بانک باقی خواهد ماند و بقیه مبلغ به حساب متقاضی واریز خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 935 هزار و 486 تومان است. کل سود تسهیلات، 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 70 میلیون و 237 هزار و 499 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

بانک دی با چه هدفی شکل گرفت؟

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که فعالیت خود را با هدف تسهیل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، سودده و موجه اقتصادی و مالی به ویژه در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی آغاز کرد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 98، لوح سپاس سومین جشنواره تبلیغات ایران 1396 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “وام 50 میلیون تومانی بانک دی به چه افرادی تعلق می گیرد؟

  1. امیر گفته:

    بهترین بانکی که تا حالا تو ایران دیدم همین بانک دی هست خیلی بفکر ملت عادی هست من تو سخت ترین دوران زندگیم اگر وام بانک دی نبود معلوم نبود خودم و خانواده ام چه بلایی سرمان می آمد خواستم اینجا از این بانک تشکری کرده باشم انشالله روزبه روز دی موفق تر از گذشته باشد

  2. معصومه گفته:

    من الان ۲۰۰ تومن ضروری نیاز دارم بازنشسته هم هستم از صادرات حقوق میگیرم هیچ خبری نیست . مجوز نیومده الکی اینو میگن ، یا نوبتیه ،یا معدل حساب کمه یا ……
    اینم شد زندگی ؟؟؟؟ بانک باید بدون هیچ محدودیتی وام بده چون سود میگیره دیگه شرط و شروط چیه ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز