وام 200 میلیون تومانی بانک ملت به چه منظوری اعطا می شود؟

وام-کاماپرس

مشتریان بانک ملت که برای خرید کالاها و خدمات مختلف نقدینگی کمی دارند و مایل به دریافت تسهیلات هستند، می‌توانند برای جبران این کمبود برای وام 200 میلیون تومانی «حامی» درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آن دسته از افرادی که مایل به دریافت وام حامی بانک ملت هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. متقاضیان این وام علاوه بر افتتاح حساب باید سه ضامن رسمی نیز داشته باشند تا به عنوان ضمانت به بانک ارائه دهند. سود این تسهیلات برحسب دوره بازپرداخت آن متغیر بوده و بین هفت تا 18 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد. افرادی که متقاضی این تسهیلات هستند نباید قبلا از وام خرید کالا استفاده کرده باشند. لازم به ذکر است متقاضیان با این مبلغ تسهیلات امکان خرید کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد بانک ملت خواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 306 میلیون و 801 هزار و 129 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

اطلاعاتی درباره بانک ملت و دستاوردهای آن

بانک ملت سی و یکم تیرماه سال 1359 انواع خدمات پولی و بانکی اعم از افتتاح سپرده، ارائه انواع تسهیلات تکلیفی و غیرتکلیفی، خدمات و تسهیلات ارزی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود جوایز و لوح‌های تقدیر زیادی به دست آورده که از جمله آن‌ها کسب تندیس زرین بانک محبوب ایران در سال 1396، عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران سال 95 و … است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز