خرید ساده و آسان با وام خرید کالا بانک رفاه

با افزایش قیمت دلار و نوسانات بازار، خرید کالاهای اساسی مانند لوازم خانگی و لوازم دیجیتال با کیفیت با قیمت مناسب به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد تبدیل شده است. بسیاری از افراد برای خرید کالا به سراغ وام خرید کالا رفته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی و بانک، بورس و بیمه اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید لوازم خانگی و لوازم دیجیتال و تعویض و جایگزینی هریک با قیمت‌های امروز بازار، تاحدی سخت شده و بسیاری از افراد بودجه کافی برای تهیه لوازم موردنیاز خود ندارند. وام خرید کالا بانک رفاه یک گزینه ایده‌آل برای خرید اقساطی انواع کالا با اقساط بلند مدت است. بانک رفاه این طرح را با هدف پاسخگویی به نیازهای بازنشستگان و مستمری‌بگیران برای مشتریان خود در نظر گرفته است. کاماپرس در ادامه به معرفی وام خرید کالا بانک رفاه و شرایط دریافت آن می‌پردازد.

وام خرید کالا بانک رفاه چیست؟

بانک رفاه در راستای تامین نیازهای بازنشستگان و مستمری بگیران، شرایط ویژه‌ای تحت عنوان طرح رفاه کالا برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این طرح شامل وام خرید کالا با اقساط بلند مدت برای خرید قسطی انواع لوازم خانگی و لوازم دیجیتال است. دریافت این وام به‌راحتی و تنها با استفاده از فیش حقوقی بازنشستگی و مستمری امکان‌پذیر است. مهم‌ترین مزیت خرید کالا با وام خرید کالا بانک رفاه ، خرید و تغییر لوازم خانگی و لوازم دیجیتال با بیشترین بهره و کمترین میزان سود است.

آریاک سفر

چگونه وام خرید کالا بانک رفاه را دریافت کنم؟

احتمالا بارها پیش آمده که به ‌علت پیچیدگی‌های خرید اقساطی و همچنین میزان سود بالا در این خریدها از خرید اقساطی کالای موردنیاز خود صرف نظر کرده‌اید. خرید اقساطی کالا با استفاده از طرح ویژه بانک رفاه بسیار ساده و راحت بوده و بدون نیاز به هیچ‌گونه پرداختی می‌توانید لوازم خانگی و دیجیتال خود را با بهترین شرایط تعویض کنید.

برای دریافت این وام، ابتدا باید در بانک رفاه کار حساب باز کرده و حواله بانکی دریافت کنید. پس از این مرحله برای خرید اقساطی کالا با اقساط 36 ماهه، می‌توانید از طرح‌های موجود در بانک استفاده کنید. ضمن این‌که شما می‌توانید از طرح تجمیعی 12 تا 18 ماهه نیز بهره‌مند شوید. درواقع دریافت تسهیلات بانک رفاه ، تنها با مراجعه به وبسایت این بانک و ثبت درخواست خرید اقساطی از بانک رفاه امکان‌پذیر است.

وام خرید کالا بانک رفاه چه شرایطی دارد؟

این طرح برای مستمری‌بگیران و بازنشستگان، شرایط ایده‌آل و راحتی دارد. بانک رفاه در حال حاضر به ارائه وام خرید کالا تا سقف 100 میلیون تومان با شرایط بازپرداخت 12 تا 36 ماهه می‌پردازد. البته مدت زمان بازپرداخت با توجه به نوع کالای خریداری شده تعیین می‌شود. از شرایط ویژه این طرح برای حقوق بگیران و کارمندان بانک رفاه، دریافت سودی پایین‌تر از نرخ مصوب بانک مرکزی است.

خرید اقساطی بانک رفاه را از کدام مجموعه انجام دهیم؟

درحال حاضر بسیاری از مجموعه‌ها و فروشگاه‌ها به‌عنوان طرف قرارداد بانک رفاه به ارائه کالاهای خود می‌پردازند. یکی از مجموعه‌هایی که شرایط بسیار آسانی برای خرید اقساطی کالا از طریق وام خرید کالا بانک رفاه داشته و طرف قرارداد این بانک است، مجموعه آفلند است. این مجموعه به‌عنوان طرف قرارداد با بانک رفاه، انواع کالاهای دیجیتال و همچنین لوازم خانگی را با بهترین قیمت و با کارمزد مناسب عرضه می‌کند.

خرید اقساطی بانک رفاه از آفلند چه مزایایی دارد؟

مجموعه آفلند در وبسایت خود اطلاعات جامع و کاملی از هر محصول را ارائه کرده و پیش از خرید هر محصول می‌توانید آن را به شکل تخصصی بررسی کرده و سپس متناسب با سلیقه خود، محصول موردنظر را خریداری کنید. از دیگر مزیت‌های مهم خرید اقساطی از بانک رفاه از طریق این مجموعه، ارائه خدمات پس از فروش و عرضه تمامی کالاها با ضمانت و اطمینان از کیفیت و سلامت فیزیکی است. ضمن این‌که این مجموعه شرایط بسیار ساده‌ای برای خرید اقساطی بانک رفاه داشته و لوازم دیجیتال و لوازم خانگی را با بازپرداخت آسان، بدون نیاز به پیش پرداخت و سپرده‌گذاری به مشتریا خود عرضه می‌کند.

چطور از آفلند اقساطی خرید کنیم؟

برای خرید اقساطی از بانک رفاه از طریق مجموعه آفلند، تنها کافی است محصول موردنظر خود را از میان صدها محصول متنوع موجود در فروشگاه اینترنتی این مجموعه انتخاب کرده و پس از صدور پیش فاکتور از سوی آفلند، در بانک رفاه حساب باز کنید. پس از انتخاب طرح موردنظر خود برای خرید اقساطی از بانک رفاه، سفارش خود را در مجموعه آفلند تکمیل کرده و منتظر دریافت کالای خریداری شده در کوتاه‌ترین زمان باشید.

خرید اقساطی برای افرادی که مشتری بانک رفاه نیستند چگونه است؟

افرادی که مشتری بانک رفاه نیستند و حقوق خود را از این مجموعه دریافت نمی‌کنند، نیازی به نگرانی از این بابت ندارند. چرا که مجموعه آفلند علاوه بر وام خرید کالا بانک رفاه برای مستمری‌بگیران، شرایط فروش اقساطی ویژه و استثنایی را برای تمام کاربران خود در نظر گرفته است. برای استفاده از این شرایط نیز تنها کافی است به قسمت مربوط مراجعه کرده و پس از بررسی شرایط فروش اقساطی و با ارائه ضمانت نامه معتبر، کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آفلندبانک رفاه
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز