شرایط دریافت وام قرض الحسنه 10 میلیونی بانک رفاه کارگران چیست؟

مستمری بگیران تامین اجتماعی که مشتری بانک رفاه هستند، امکان درخواست وام قرض الحسنه 10 میلیونی طرح «امید رفاه» را خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مستمری بگیران تامین اجتماعی و کارمندان بازنشسته بانک رفاه که مایل به دریافت وام قرض الحسنه هستند، امکان استفاده از طرح امید رفاه را دارند. این تسهیلات به صورت قرعه کشی ماهیانه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. باز بودن حساب مرتبط با طرح امید در تاریخ پرداخت وام و عدم مسدود شدن آن تا سررسید، تکمیل حق عضویت‌های ماهیانه معوق طرح در حساب مربوطه قبل از پرداخت تسهیلات و انسداد حق عضویت‌های دریافت شده در بازه زمانی 13 ماهه ابتدایی عضویت، از جمله شرایط و الزمات اعطای تسهیلات طرح امید رفاه هستند. در صورتی که متقاضیان این وام حق عضویت‌های ماهیانه خود را پرداخت نکنند، اسامی آن‌ها از فهرست شرکت کنندگان در قرعه کشی‌های آتی حذف خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

میزان اقساط وام قرض الحسنه 10 میلیونی طرح امید رفاه

تسهیلات این طرح بدون سود بوده و تنها کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 24 ماه می‌رسد. با توجه به مبلغ وام، میزان کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 454 هزار و 545 تومان است. جمع کل اقساط این تسهیلات 10 میلیون و 600 هزار تومان خواهد بود. سود کل وام نیز 600 هزار تومان است.

این طرح بانک رفاه کارگران به منظور تنوع بخشی به سبد خدمات اعتباری و با هدف جلب رضایت عموم مشتریان تبیین شد. افرادی که واجد شرایط دریافت این تسهیلات هستند و برای آن ثبت نام کرده‌اند، باید اخبار قرعه کشی مربوط به آن را پیگیری کنند. اکنون اسامی برندگان قرعه کشی این طرح تسهیلات در سایت بانک رفاه کارگران بارگذاری شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز