وام 200 میلیونی بانک سپه به چه افرادی تعلق می گیرد؟

صاحبان کسب و کارهای کوچک که مشتری بانک سپه بوده و مایل به دریافت وام 200 میلیونی از این مجموعه هستند، می‌توانند از طرح «نگین میثاق» بهره ببرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک سپه که کسب و کار دارند و مایل به دریافت وام 200 میلیونی برای حوزه کاری خود هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات به سپرده گذاری مناسب احتیاج دارد و حداقل مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام یک ماه است. سود این وام بین 5 تا 18 درصد بوده و بسته به مدت زمان بازپرداخت و خواب سپرده تفاوت دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 304 میلیون و 821 هزار و 129 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

درباره بانک سپه و آخرین دستاورد آن

بانک سپه یکی از بانک‌های باقدمت ایران است که انواع خدمات مجاز بانکی را به اشخاص، کسب و کارهای کوچک و شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ ارائه می‌دهد. این بانک همواره در پی ارتقا خدمات خود متناسب با فناوری روز دنیا است و قصد دارد به بزرگ‌ترین بانک دیجیتالی کشور تبدیل شود.

بانک سپه در جریان فعالیت‌های خود توانسته دستاوردهای زیادی به دست آورد. کسب رتبه برتری در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در آذرماه سال جاری، آخرین دستاورد و افتخار این مجموعه محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که جایزه این دوره از سمپوزیوم در بخش ارتباطات فرهنگی، تبلیغاتی و انتشاراتی، به بانک سپه تعلق گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “وام 200 میلیونی بانک سپه به چه افرادی تعلق می گیرد؟

  1. مهدی گفته:

    اگر به همین راحتی نوشتیدباشه خیلی خوبه ولی نیست وقتی میری بانک هفت خان رستم را جلویت می‌گذارند درکل اینها شعاره و خالی بندی

  2. H. S گفته:

    واقعا شرم آوره که با این تورم وحشتناک تبلیغ وام 200 میلیونی با سود به اصطلاح 18 درصدی رو می کنید که در عمل از 50 درصد هم بیشتره! ضمن اینکه فکر می کنید 200 میلیون می تونه دردی رو درمان کنه! در صورتیکه برای خرید یک ابوطیاره به نام پراید که به درد هم نمی خوره می تونه برای مردم کسب و کار ایجاد کنه! یا واقعا نمی دونید دنیا چه خبره؟ یا چشمتون رو به واقعیت بستین!

  3. قهرمانی گفته:

    با سلام
    طرح نگین میثاق با شرایط فوق مخصوص کارکنان‌ نهادها، سازمان ها و شرکت‌هاست نه کسب و کارها

  4. Ali reza گفته:

    من 4ماهه پول سپرده گذاشتم بانک سپه شعبه اسلامشهر طرح نگین اتیه . الان یک ماهه مدارک کامل خودم و ضامنو بردم میگن برو بهت زنگ میزنیم فعلا بودجه نداربم ….. فقط وایه ما بودجه ندارن نور چشمیای خودشون ی روزه پول میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز