شرایط دریافت وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، می‌توانند در قالب طرح «کوثر» و با افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب، تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریانی که در بانک توسعه تعاون سپرده قرض الحسنه دارند، با ایجاد یک میانگین حساب مناسب، امکان دریافت وام 100 میلیون تومانی را خواهند داشت. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این تسهیلات، حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه است. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی ارائه دهند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها باید کارمزد چهار درصدی آن را پرداخت کرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 24 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 342 هزار و 492 تومان است. کل سود تسهیلات 4 میلیون و 219 هزار و 813 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 104 میلیون و 319 هزار و 813 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

میزان رشد وام دهی بانک توسعه تعاون در هشت ماه ابتدایی سال

بانک توسعه تعاون از ابتدا به منظور گسترش تعاونی‌ها و اشتغال زایی بیشتر در سطح کشور، فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود با پرداخت تسهیلات و تامین مالی پروژه‌های مختلف در این خصوص گام برداشته است.

بانک توسعه تعاون هر ساله به مشتریان واجد شرایط حقیقی و حقوقی خود در قالب طرح‌های ویژه و عقود مختلف وام پرداخت می‌کند. محمد شیخ‌حسینی، سرپرست سابق بانک توسعه تعاون، در آذرماه سال جاری اعلام کرد که تسهیلات پرداختی این مجموعه طی هشت ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 57 درصد رشد پیدا کرده است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز