شاخص کل بورس از مدار نزولی منحرف نشد

ژیوار

امروز شاخص کل بورس نسبت به روز قبل 11 هزار و 639 واحد کم شد و به مرز 1 میلیون و 305 هزار و 80 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 5 هزار و 628 واحد کاهش پیدا کرد و در محدوده 376 هزار و 19 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «شستا»، «کچاد» و «کگل» بیشترین اثر را روی افت شاخص کل بورس داشتند. ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به مرز 5 هزار و 781 میلیارد تومان رسید. امروز ارزش خالص مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی بود و 624 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول روز جاری به سهام «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، مربوط می‌شد. بعد از آن سهام «شستا» و «بپاس» بیشترین میزان خروج پول را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

به نظر نوسانات قیمت دلار در روزهای اخیر روی روند بازار بورس موثر بوده و آن را تحت تاثیر قرار داده است. این روزها رشد قیمت نفت نیز سیگنال مثبتی برای اهالی بازار سرمایه است. با این حال امروز روند بازار سرمایه منفی بود. به نظر کارشناسان در صورتی که قیمت نفت 100 دلاری شود، احتمال بهبود وضعیت بازار سرمایه زیاد خواهد شد. اما با توجه به تداوم روند منفی این بخش، هنوز موج بی‌اعتمادی در بازار غلبه دارد.

اطلاعات عمومی:

با سهام کخاک آشنا شوید

شرکت صنایع خاک چینی ایران با نماد کخاک در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 4 هزار و 7 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌رسد. هم اکنون شرکت‌های سرمایه گذاری صدر تامین، سهامی عام، معدنی و املاح ایران، سهامی عام، و تعاونی مصرف کارگران خاک چینی و مشاغل آزادتا بیشترین سهام کخاک را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز