امکان جدید کاریزما برای یک سرمایه گذاری بدون ریسک در بورس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سرمایه گذاران بورسی از دهم مهرماه امسال امکان خرید واحدهای عادی صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما را پیدا کرده‌اند. با این امکان سرمایه گذاران بازار بورس می‌توانند برای اولین بار و بدون نگرانی از امکان تحقق زیان و از دست رفتن سرمایه، سرمایه گذاری داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما یک نوع صندوق سرمایه گذاری مختلط است و کسب سود از آن سقفی ندارد. عمده تفاوت صندوق مذکور با صندوق‌های درآمد ثابت هم در همین حد نداشتن سود است. اگر شاخص کل بورس و به طور کلی سطح عمومی قیمت‌ها بالا برود، مدیران صندوق این امکان را دارند که وزن زیادی از دارایی‌های صندوق را به سهام اختصاص دهند. همین موضوع باعث خواهد شد تا واحدهای این صندوق امکان رشد نامحدود را داشته باشند و با صندوق‌های نوع ثابت تفاوت پیدا کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در واقع دارندگان واحدهای عادی صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما در ازای تضمینی که از واحدهای ممتاز دریافت می‌کنند، در صورت تحقق سود بیشتر از 20 درصد به صورت پلکانی کارمزد به دارندگان واحدهای ممتاز منتقل خواهند کرد. این فرآیند به صورت خودکار در خالص ارزش دارایی واحدهای عادی و ممتاز اتفاق خواهد افتاد.

نحوه سرمایه گذاری در صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما

افرادی که مایل به سرمایه گذاری در این صندوق هستند، باید معادل 10 هزار تومان خرید داشته باشند. سرمایه گذاران به منظور بهره مندی از امتیاز تضمین اصل سرمایه باید به مدت 90 روز پول خود را در صندوق نگه دارند. سرمایه گذاری در این صندوق از طریق پورتال رسمی گروه مالی کاریزما انجام می‌شود. افراد در صورتی که درباره این صندوق و نحوه سرمایه گذاری در آن سوالی داشته باشند می‌توانند با پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کاریزما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز