بالاخره بورس سبز رنگ شد/ دلیل نوسان بازار سرمایه چیست؟

امروز شاخص کل بورس نسبت به روز شنبه 6 هزار و 262 واحد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 334 هزار و 448 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دو روز قبل هزار و 514 واحد زیاد شد و در محدوده 388 هزار و 31 واحدی توقف کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات روز جاری بورس 138 هزار و 282 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «فارس»، «خودرو» و «فولاد» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 123 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی روز جاری به سهام «بپاس»، شرکت بیمه پاسارگاد، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «خودرو» و «وغدیر» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به گزارش تجارت نیوز، به نظر برخی کارشناسان بورس ارزندگی لازم را به دست آورده اما شرایط اقتصادی و سیاسی کنونی باعث شده که بازار نتواند رشد کند. هنوز مذاکرات برجام به نتیجه مشخصی نرسیده و این مسئله بیش از پیش در تمامی شرایط بازار بورس نفوذ پیدا کرده، ضمنا نقدینگی بازار هم کم است. به همین دلیل سهامداران نمی‌توانند به درستی درباره بازار تصمیم گیری کنند و برای مشخص شدن وضعیت صبر می‌کنند.

اطلاعات عمومی:

آشنایی بیشتر با سهم غگل

شرکت گلوگوزان با نماد غگل در بازار دوم بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به بیش از 2 هزار و 225 میلیارد و 300 میلیون تومان می‌رسد. در حال حاضر شرکت‌های صنعتی آردزر، سهامی خاص، توسعه صنعتی غذایی زر، سهامی عام، صنعتی زر ماکارون، سهامی خاص، خورشید تجارت البرز، سهامی خاص، و توسعه صنعت کیمیازر، سهامی عام، بیشترین سهم غگل را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز