سکه وارد کانال 17 میلیونی می‌شود؟/ قیمت روز طلا 5 آذرماه

فلزات گرانبهای داخلی نسبت به بازار ارز بی‌تفاوت هستند و همچنان قیمت آن‌ها در حال پیشروی است. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز قبل 16 هزار و 900 تومان بالا رفت و به مرز 1 میلیون و 522 هزار و 800 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه 0.01 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 16 میلیون و 605 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس رشد داشت و به نظر همین مورد باعث افزایش قیمت طلا و سکه بازار داخلی شد. در حال حاضر نرخ اونس نسبت به دو روز پیش 0.7 درصد بالا رفت و به مرز هزار و 755 دلاری رسید. تحلیلگران از تداوم قیمت اونس طلا چندان مطمئن نیستند، با این حال نگرانی‌ها درباره ادامه رکود جهانی باعث شده تا نرخ این فلزگرانبها بالاتر برود. به نظر کارشناسان این وضعیت تا پایان تعطیلات هفته جاری ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

عبور نرخ سکه از نیمه کانال 16 میلیونی

امروز قیمت نیم سکه نسبت به دو روز پیش تغییری نداشت و در همان محدوده 8 میلیون و 950 هزار تومان معامله شد. نرخ ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه تغییری نداشت و همان 5 میلیون و 950 هزار تومان بود. اما نرخ سکه گرمی نسبت به دو روز قبل 0.14 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 3 میلیون و 400 هزار تومانی رسید.

با توجه به ثبات نرخ دلار و رشد قیمتی اونس، افزایش نرخ سکه دور از انتظار نبود. برخی از تحلیلگران سکه معتقدند در صورتی که قیمت این فلزگرانبها بالای محدوده 16 میلیون و 500 هزار تومانی ثابت شود، انتظارات صعودی در آن تقویت خواهد شد. در چنین شرایطی نرخ سکه به سمت مرز مقاومتی 16 میلیون و 800 هزار تومانی حرکت خواهد کرد و با عبور از آن به کانال 17 میلیون تومانی نزدیک‌تر خواهد شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز