نرخ سکه از نیمه کانال 16 میلیونی عبور خواهد کرد؟/ قیمت روز 3 آذر

طلا و سکه امروز هم رشد قیمتی داشتند. قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 0.79 درصد دیگر بالا رفت و به مرز 1 میلیون و 508 هزار و 500 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 50 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 16 میلیون و 449 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز دلار در محدوده قیمتی قبلی ثابت ماند، اما نرخ اونس پیشروی خوبی پیدا کرد. در حال حاضر نرخ اونس طلای جهانی نسبت به روز قبل 11.3 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز هزار و 754 دلاری رسیده است. براساس آخرین اخبار منتشر شده، اکثریت سیاستگذاران فدرال رزرو به این توافق رسیده‌اند که احتمالا به زودی از سرعت افزایش نرخ بهره کاسته خواهد شد و این موضوع حتما روی بازار جهانی فلزات گرانبها موثر خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و همان 8 میلیون و 880 هزار تومان باقی ماند. نرخ ربع سکه نیز بدون تغییر نسبت به روز قبل، در همان محدوده 5 میلیون و 880 هزار تومانی معامله شد. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به دیروز بدون تغییر، 3 میلیون و 400 هزار تومان باقی ماند.

نرخ سکه به حمایت دلار نیاز دارد

فعالان بازار طلا و سکه امیدوار بودند قیمت این فلزگرانبها از مرز 16 میلیون و 500 هزار تومانی عبور کند، اما این اتفاق رخ نداد. به اعتقاد بعضی از فعالان، در صورتی که سکه از کانال قیمتی مذکور عبور کند، خریداران جدیدی به بازار ورود پیدا خواهند کرد. به نظر برخی تحلیلگران، ثبات قیمتی دلار باعث شده تا قیمت طلا و سکه رشد چندانی نداشته باشند. اگر قیمت دلار بالاتر برود، نرخ سکه نیز پیشروی بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز