نرخ سکه از نیمه کانال 16 میلیونی عبور خواهد کرد؟/ قیمت طلا 1 آذر

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 6 هزار و 900 تومان بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 501 هزار و 300 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 186 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 16 میلیون و 483 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس بعد از چند روز کاهش، امروز توانست رشد پیدا کند و به مرز هزار و 748 دلاری برسد. اما هنوز برخی تحلیلگران نسبت به تداوم رشد قیمت اونس در روزهای آینده امیدوار نیستند. برخی بر این باورند که هنوز امکان رشد نرخ بهره و شاخص دلار وجود دارد و این مسائل روی نرخ اونس اثر منفی خواهد گذاشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

البته شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا نیز روی نرخ اونس موثر خواهد بود و در صورت تداوم پیشروی آن، احتمالا قیمت طلای جهانی به مرز هزار و 700 دلاری خواهد رسید.

آریاک سفر

چرا نرخ سکه و طلا افزایش پیدا کرد؟

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل رشد 0.67 درصدی پیدا کرد و به مرز 8 میلیون و 880 هزار تومان رسید. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 44 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 5 میلیون و 880 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به دیروز 5 هزار تومان بالا رفت و با نرخ 3 میلیون و 350 هزار تومانی خرید و فروش شد.

به نظر رشد نرخ سکه و طلا تحت تاثیر قیمت اونس پیشروی کرد و به قیمت دلار بی‌توجه بود. در صورتی که قیمت دلار هم بیشتر شود، امکان عبور نرخ سکه از مرز 16 میلیون و 500 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود و احتمالا خریداران جدیدی به این بازار ورود پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز